Huidklachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Huidklachten  (gelezen 29618 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #30 Gepost op: 15 september 2011, 16:07 »
hoop dat je snapt wat ik bedoel  ;)

Ik snap het! 'Helaas' staat mijn huidige bril me nog erg leuk, dus ik wil eigenlijk geen nieuwe! Dat valt ook niet onder mijn verzekering, dus dat zou een duur grapje worden...

Offline Jazz

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #31 Gepost op: 15 september 2011, 16:09 »
Ah, ja, dat zou zonde zijn. Ik had geluk dat ik van verzekering weer nieuwe mocht uitzoeken. Maar kun je niet de grotere versie neusvleugeltjes proberen? Die verdelen de druk ook al iets meer.
"Today may not be what I asked for, but that doesn’t mean I shouldn’t enjoy it anyway.”   :zwaai2:

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #32 Gepost op: 15 september 2011, 16:22 »
Dat ga ik wel proberen. Ze hadden er nu de juiste maat schroefjes niet voor liggen, maar die kunnen ze vast wel bestellen.

Offline Milou88

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #33 Gepost op: 1 november 2011, 21:24 »
Is het bekend dat eczeem of andere huidirritaties ook typisch zijn voor HMS/EDS??
Het gaat namelijk telkens een tijdje goed en nu beginnen heel mn handen weer onder te zitten. Heb wel een zalfje dat iets helpt, maar het blijft ontzettend jeuken.. Iemand hier bekend mee?

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #34 Gepost op: 4 november 2011, 07:41 »
Naar mijn weten is er geen verband tussen HMS/EDS en eczeem. Er zijn hier wel meer leden die last van eczeem hebben, en er loopt een draadje over in Andere gezondheidsklachten. Vervelend dat je zoveel jeuk hebt!

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #35 Gepost op: 21 april 2012, 13:32 »
En ik krijg weer meer puntbloedinkjes, vooral op mijn armen en ook in mijn mond. Ik vraag me een beetje af of jullie dat ook hebben?
De vorige keer dat het opeens opkwam, heb ik allerlei onderzoeken gehad, maar daar is uiteindelijk niets uitgekomen. Ik heb ook weer meer blauwe plekken en ze worden echt heel groot. Ik heb alleen niet zo veel zin om weer naar de dokter te gaan, omdat er vorige keer ook niks uit kwam..

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #36 Gepost op: 21 april 2012, 17:41 »
Totaal onherkenbaar voor mij.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Huidklachten
« Reactie #37 Gepost op: 21 april 2012, 19:45 »
Ik had het laatst op mijn voeten (die puntbloedinkjes, niet de blauwe plekken), is ook vanzelf weer weg gegaan. Ik heb geen idee wat het is...
Collective madness is called sanity

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #38 Gepost op: 22 april 2012, 09:43 »
spontaan puntbloedinkjes krijgen dat herken ik wel.Dan zitten ze er een tijdje en dan trekken ze vaak weer weg.Sommigen blijven heel lang zitten.Ik krijg er dan niet zozeer blauwe plekken bij,maar goed het is allebij een teken vam geknapte bloedvaatjes.Ik ben er nooit mee naar een arts geweest,dus weet geen oorzaak.Ik denk voor mezelf altijd het hoort gewoon bij EDS.Als je er onzeker over bent,dan moet je gewoon weer naar de dok gaan he Maaike.
 :knuf: :knuf:
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #39 Gepost op: 22 april 2012, 11:16 »
Ik heb ze met regelmaat op mn benen. Ze gaan vanzelf weer weg. Ik heb er eigenlijk nooit naar laten kijken.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Huidklachten
« Reactie #40 Gepost op: 23 april 2012, 07:39 »
Ik herken het wel... er is bij mij na onderzoek ook niet zo heel veel uitgekomen. De stollingsfactor is gewoon iets langer dan normaal, maar verder geen rare oorzaak gevonden..

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Huidklachten
« Reactie #41 Gepost op: 23 april 2012, 20:35 »
ik heb geen punt bloedingen.
alleen heelveel rode en  blauwe vlekken.
schijnbaar iets vaat type achtigs maar heeft ook met me stolling te maken.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #42 Gepost op: 24 april 2012, 19:41 »
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ben al een keer volledig door de molen geweest, omdat ze toen dachten dat ik leukemie had. Ook omdat ik veel andere klachten had. Dat kwam er niet uit toen. Daarna ben ik ook gecheckt op het vaattype, maar dat was het ook niet. Dus ik denk niet dat het zin heeft om nogmaals te gaan. Maar als jullie het ook hebben, zal het er wel gewoon bij horen.

Aline

  • Gast
Re: Huidklachten
« Reactie #43 Gepost op: 18 mei 2012, 22:38 »
Vorig jaar juli ben ik geopereerd aan mijn pols en heb ik 5 littekens aan over gehouden (2 kleintjes en 3 grote).

Sinds een maandje krijg ik op 3 littekens kleine blaartjes/bultjes op de litteken.

Herkent iemand dit? (2 van de littekens zijn al volledig genezen, 1 is nog rodig en wordt atrofisch).

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #44 Gepost op: 19 mei 2012, 09:29 »
Nee, ik herken het niet. Maar ik heb ook een belachelijk mooie littekengenezing voor iemand met EDS.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal