Huidklachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Huidklachten  (gelezen 29620 keer)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Huidklachten
« Reactie #15 Gepost op: 6 augustus 2011, 11:25 »
Het is een bekend fenomeen dat borsten kleiner worden als je fanatiek sport. Dat zie je ook aan de vrouwelijke topsporters


Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #16 Gepost op: 6 augustus 2011, 21:07 »
En dat is wat er ook bij mij gebeurt. Ik eet zeker wel genoeg, maar door het veelvuldig gebruiken van mijn borstspieren, slinken ze (helaas).

Offline Dineke

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 310
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #17 Gepost op: 6 september 2011, 14:23 »
Ik heb niet de diagnose EDS, maar wel een ontzettende tere en gevoelige huid.
Ik heb om de haverklap mn voeten helemaal open van de blaren.
Dus heb nu allemaal rare  littekens ontwikkeld.
Wat doen jullie tegen de blaren? of hebben jullie er geen last van?
Want ik heb overigens wel altijd goede schoenen, wolky's en mijn zooltjes in..

liezenogwat

  • Gast
Re: Huidklachten
« Reactie #18 Gepost op: 6 september 2011, 14:44 »
Als ik een beginnende blaar heb, dus zodra ik maar iets denk te voelen, plak ik er gelijk sporttape overheen (oke, niet goed voor je huid), en dat laat ik dan een week zitten en blijf juist op die schoenen lopen. Vaak gaat het dan over en kan ik daarna gewoon op die schoenen lopen.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Huidklachten
« Reactie #19 Gepost op: 6 september 2011, 14:48 »
Ik doe er niet zoveel aan. Ik weet dat ik blaren loop op nieuwe schoenen bijvoorbeeld. Ik loop dan ook door.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #20 Gepost op: 6 september 2011, 16:19 »
Ik loop zo weinig dat ik van schoenen geen blaren krijg. Maar toen ik begon met tennissen, heb ik drie jaar lang van elke training/wedstrijd blaren gekregen op mijn handen. Na drie jaar waren mijn handen er blijkbaar meer aan gewend...

Offline Dineke

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 310
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #21 Gepost op: 6 september 2011, 16:28 »
Zoals ik nu dus lees, gewoon door blijven lopen! krijg vanzelf eelt denk ik dus en dat het dan over is.

@ rozemarijn; het zijn geen nieuwe schoenen meer, maar krijg er elke keer weer blaren van. wat ik bij me vorige wolky's niet had... dus heb geen idee waar het aan licht.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Huidklachten
« Reactie #22 Gepost op: 10 september 2011, 13:15 »
Ik krijg juist van tape blaren :s maar alleen op bepaalde plekken.

Duoderm wil het over het algemeen wel beschermen zonder verdere schade te doen, maar dat is daar eigenlijk niet voor bedoeld en zeker niet handig op vochtige plekken en veel belaste plekken. Heb je al eens van die blarenpleisters geprobeerd? Die zijn vaak wel nog te doen op je huid.
Collective madness is called sanity

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #23 Gepost op: 10 september 2011, 13:38 »
Blarenpleisters vind ik juist echt een hel, mijn vel gaat dan nog sneller kapot als ik die pleisters er weer af wil halen.

Offline Dineke

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 310
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #24 Gepost op: 10 september 2011, 15:27 »
@ nihlaeth; blarenpleisters heb ik ook al wel eens geprobeerd maar dat werkte ook niet zo goed bij mij. ook draag ik vaak van die sport sokken, dri-fit. maar dat helpt ook niet. er zitten veel naden aan de binnenkant van die wolky's en dat veroorzaakt denk ik de blaren. ook heb ik nike dunks, die zijn helemaal zacht van binnen zonder naden. die zitten heerlijk. dus nu maar opzoek naar nieuwe schoenen, heb de wolky's aan me moeder gegeven.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #25 Gepost op: 15 september 2011, 11:53 »
Ik heb vanmorgen de neusvleugeltjes van mijn bril laten vervangen, omdat ik drukplekken kreeg van die harde dingen. Nu zitten er siliconen gevallen op. Maar ik voel nu al dat dit hem helaas ook niet gaat worden...
Heeft iemand nog een goede tip?

Amanda

  • Gast
Re: Huidklachten
« Reactie #26 Gepost op: 15 september 2011, 14:48 »
ik heb geen verstand van neusvleugels van brillen, helaas.


De huid onder mijn gips is enorm week geworden! Ik hoef maar net te krabben of ik heb een wond  :S

Offline Jazz

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #27 Gepost op: 15 september 2011, 15:59 »
Ik heb vanmorgen de neusvleugeltjes van mijn bril laten vervangen, omdat ik drukplekken kreeg van die harde dingen. Nu zitten er siliconen gevallen op. Maar ik voel nu al dat dit hem helaas ook niet gaat worden...
Heeft iemand nog een goede tip?

Hier had ik ook heel veel last van en heb toen uiteindelijk een nieuwe bril gekocht  ;)
Heb nu een bril zonder neusvleugeltjes en dat bevalt prima!
"Today may not be what I asked for, but that doesn’t mean I shouldn’t enjoy it anyway.”   :zwaai2:

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #28 Gepost op: 15 september 2011, 16:00 »
Is dat dan een bril met van dat dikke plastic zeg maar, dat op je neus leunt? Verdeelt dat de druk beter?

Offline Jazz

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Re: Huidklachten
« Reactie #29 Gepost op: 15 september 2011, 16:04 »
Op zich valt dik plastic wel mee, maar druk is inderdaad veel gelijkmatiger. Kon anders precies zien waar m'n bril gezeten had, nu stuk minder! Hij is niet eens zo heel anders dan mijn andere bril, maar aan binnenkant van montuur is zeg maar hele gedeelte afgewerkt als soort neusvleugel. Gewoon verlengde van t montuur zeg maar.. hoop dat je snapt wat ik bedoel  ;)
"Today may not be what I asked for, but that doesn’t mean I shouldn’t enjoy it anyway.”   :zwaai2:

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal