Forum > Advertentiehoek

Kaarsvet restjes gezocht, en meer!

(1/3) > >>

Janelle:
Hallo allemaal!

Zoals jullie misschien wel weten, moet ik de opleiding van Happy tot hulphond (in elk geval voorlopig) zelf financieren, vanwege een niet zo leuke zorgverzekeraar.
Daarvoor heb ik een aantal acties op touw gezet, waarmee jullie ons op een heel goedkope manier kunnen helpen om aan geld te komen!
De belangrijkste actie die momenteel loopt, is het inzamelen van restjes kaarsvet. Een vriendin van me smelt deze restjes om tot nieuwe kaarsen, die ik mag verkopen t.b.v. Happy's training.
Voor degenen die normaal al kaarsjes branden, is het helemaal gratis, voor degenen die normaal geen kaarsjes aansteken, is het misschien een goede reden om dat wel te gaan doen... En kaarsjes geven een boel gezelligheid :)
We kunnen alles gebruiken: van oude kaarsen die je toch niet meer gaat branden, tot restjes van stompkaarsen, tot die minirestjes in het cupje van een waxinelichtje. Veel kleine beetjes maken een heel groot beetje!

Voor meer acties kun je onze FB-pagina in de gaten houden: https://www.facebook.com/helphappyhulphondworden

Alvast bedankt namens Happy en mij!

Rachel:
Ik heb nog een tasje vol voor je ;)

Leonoor:
Hoe zamel je die in? Ik kan wel kijken, maar moet wel kijken hoe ik ze bij jou krijg zonder dat transportkosten hoger zijn dan opbrengst.

Enoƫl:
Zelfde vraag als Leonoor. Ik heb nog wat oude kaarsen staan die ik eigenlijk al vorige week weg had willen gooien maar te lui was om naar de container te lopen.

Daantje79:
Hoi Janelle,
Ik steek dagelijks een aantal waxinelichtjes aan en houd redelijk wat kaarsvet over.
Verder hoorde ik van een goede vriendin dat zij Plastic doppen spaart ivm stichting Hulphond.
Geloof dat je sneller doppen kunt sparen dan kaarsvet, ben ook erg benieuwd hoe je het aangeleverd wilt krijgen.

Als grootverbruiker van Nutridrink (3-4flesjes per dag) en aantal flesjes water of frisdrank is ze heel erg blij met me.

Ben heel erg benieuwd of je het kaarsvet wilt komen ophalen, centraal verzamelpunt of dat het opgestuurd moet worden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie