Forum > (Rolstoel)sport

Paratriathlon

<< < (2/3) > >>

Marianne:
Wauw, dat vind ik zoooo gaaf!

Marianne:
Het is officieel, in 2016 staat de paratriathlon op het programma tijdens de Spelen!

Marielle:
Heel gaaf!

Ik ben heeeeel rustig aan het opbouwen met trainen, in het verleden heb ik wel eens de fout gemaakt om te snel te veel te willen (en ik heb nu ook weinig tijd). Zwemmen gaat lekker, nu vooral nog korte stukjes en vooral op techniek. En laatst met de walk for life heb ik 28 km gehandbiked (zonder ondersteuning! :) ) dus ook dat gaat de goede kant op. Ik wil dit jaar nog geen complete triathlon doen, eerst duurconditie opbouwen en in ieder geval een serieuze langere afstand zwemmen, dat moet wel haalbaar zijn.

Marianne:
Wauw, 28 kilometer!!! Poeh, respect hoor!
Heb je ooit al eens aan wheelen gedaan? Dat maakt natuurlijk ook onderdeel uit van de triatlon... Ik zou het zelf heel graag een keer willen proberen! Jammer dat ik niet kan zwemmen, anders leek zo'n triatlon mij iets heel moois om voor te trainen! Na Londen wil ik graag weer leren zwemmen (zonder luxaties), als dat haalbaar is.

Marielle:
Wheelen heb ik nog nooit gedaan, zou ik wel een keer moeten proberen.

Gisteren leuk gesprek gehad met mijn teamleider en nog wat andere collega's in de pauze. Hij vond dat ik concreter moest zijn en daar heeft hij helemaal gelijk in. 2012 is niet haalbaar, 2013 misschien maar wordt krap, dus zomer 2014 gaat het gebeuren.

Ik ben nu een schema door aan het werken naar de km zwemmen, eerst vooral afstand opbouwen, daarna kracht en snelheid (ik wil hem weer binnen een kwartier, dat zwom ik op mijn 11e ook makkelijk). Ik heb de neiging om te snel op te willen bouwen, dus deze keer hou ik me braaf aan het schema en sla geen stappen over. Gaat helemaal goed komen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie