Fitness
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Fitness  (gelezen 19816 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Fitness
« Gepost op: 7 mei 2011, 22:38 »
Behoort ook zeker tot de mogelijkheden! Klets hier maar over hoe, wat, waar et cetera.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Fitness
« Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2011, 18:37 »
Het kan zeker. Helemaal onder goede begeleiding.

Ik ben alleen snel verveeld in de fitness zaal. heeft iemand daar een oplossing voor?

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #2 Gepost op: 9 mei 2011, 18:43 »
Het kan zeker. Helemaal onder goede begeleiding.

Ik ben alleen snel verveeld in de fitness zaal. heeft iemand daar een oplossing voor?
je hebt fitnesszalen met tv op de loopband :P

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re:Fitness
« Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2011, 19:11 »
Met fysiofitness gebruikte ik altijd gewoon mijn mp3speler. Beetje wegdromen...
Collective madness is called sanity

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2011, 06:59 »
Een trainingsmaatje werkt ook goed tegen verveling. Fysiofitness met zijn tweeën was echt gezellig.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Fitness
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2011, 09:43 »
Goeie tips allemaal :)

Eh..loopband..ik loop daar niet op..mag ik niet van de fysio....
Enneh een maatje is idd altijd leuk...maar waar vind ik die?

liezenogwat

  • Gast
Re:Fitness
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2011, 09:51 »
Enneh een maatje is idd altijd leuk...maar waar vind ik die?

Niels???

Ik heb fitness onder begeleiding van m'n fysiotherapeut, dus altijd wel wat te kletsen ;).
Heb bij ons in de sportschool ook bij de fietsen een tv'tje ;).

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Fitness
« Reactie #7 Gepost op: 10 mei 2011, 10:14 »
Niels zou kunnen idd

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #8 Gepost op: 10 mei 2011, 11:55 »
Ik fitness ook onder 1 op 1 begeleiding van fysio. Hele leuke meid dus wij kletsen ook wat af. Dat half uurtje is altijd zo voorbij.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #9 Gepost op: 10 mei 2011, 18:08 »
Meerdere sportscholen langs gaan, overal een proefles nemen. Dan merk je vanzelf waar de sfeer je aanstaat. Ik heb zelf gemerkt dat daar zoooo veel verschil in zit! Nu zit ik bij een heel gezellige sportschool. Ik ga op vaste dagen en kom steeds de zelfde mensen tegen. En nu heb ik genoeg mensen om tijdens het sporten een praatje mee te maken!

Offline nightbird

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2011, 12:56 »
Ik vond de 'reguliere' sportscholen helemaal niets. Daar heb ik met wat van die trainers/begeleiders gepraat, maar die konden eigenlijk niets anders zeggen dan "ach, je kunt echt wel wat meer kilo's bij dit apparaat hebben hoor!" - mij een beetje te eng. Ik heb juist ervaren mensen nodig die meedenken over wat ik aankan.
Uiteindelijk ben ik gaan trainen bij een medisch trainingscentrum. Mijn fysio werkt er, en loopt af en toe mee om te kijken of ik de apparaten wel goed gebruik en om het schema te maken. Dat werkt heel goed.
Bijkomend voordeel: het is stukken goedkoper dan bij een normale sportschool. :)

Martinuzje

  • Gast
Re:Fitness
« Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2011, 22:57 »
Ik doe nu aan WII-fit... Met mijn beste vriendin (en overbuurvrouw) afgesproken dat we iedere avond een uurtje gaan wii-fitten... Fitness-centrum werkt niet voor mij.. Ga ik te gauw over me grenzen heen, en bij WII-fit kan ik gewoon lekker rustig aan doen :D

Martinuzje

  • Gast
Re:Fitness
« Reactie #12 Gepost op: 6 juli 2011, 08:43 »
Nu ik al 4 weken ziek ben, doe ik dus op het moment gewoon geen drol aan me conditie. Wii-Fit ligt dus stil. School ben ik in totaal al 3 van de 4 weken niet geweest. Al kan ik (als ik weer meer naar school kan) daar ook de fitnesszaal induiken! (Ja, wij hebben een ware fitnesszaal op school met persoonlijke begeleiding van 2 fysiotherapeuten!)

Offline *Inge*

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 236
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #13 Gepost op: 6 juli 2011, 22:18 »
Ik heb een tijdje fysio fitness gehad (een jaar of 2), maar het probleem was bij mij dat ik meestal 1 stapje vooruit ging en daarna 2 stapjes achteruit. Daarna kwam ik weer terug op me 'oude' niveau (dus 1 stapje vooruit vanaf het begin gezien) en zakte dan opnieuw terug. Uiteindelijk heeft mijn fysio besloten dat ik maar beter kon stoppen, omdat ik steeds meer klachten kreeg en het leek alsof ik alleen nog maar achteruit bleef gaan.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re:Fitness
« Reactie #14 Gepost op: 6 juli 2011, 22:41 »
Dat is vervelend. De oefeningen die fysiotherapeuten bedenken kunnen al snel te zwaar zijn. Misschien is het voor jou een optie om naar een mensendieck therapeut te gaan? Deze geven veel lichtere oefeningen en letten vooral op het juiste gebruik van je spieren. Aangezien wij HMS/EDSsers vaak de neiging hebben om van alles te compenseren tijdens het bewegen, zetten we vaak de verkeerde spieren in. Ik vond de mensendieck therapie erg nuttig!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal