Handbikes
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Handbikes  (gelezen 150599 keer)

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re:Handbikes
« Reactie #60 Gepost op: 15 juni 2011, 22:26 »
Veel fietsplezier!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re:Handbikes
« Reactie #61 Gepost op: 15 juni 2011, 23:08 »
Ziet er inderdaad bekend uit! (Alleen heb ik een oudere versie met een iets zwaarder aankoppelsysteem.)
Veel fietsplezier toegewenst! Heb je hem vanavond nog uit kunnen proberen?

Amanda

  • Gast
Re:Handbikes
« Reactie #62 Gepost op: 16 juni 2011, 18:03 »
Ik heb hem gisteravond nog even uitgeprobeerd. Ben naar het wijkcentrum gefietst, om een courgette te halen (a).

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Handbikes
« Reactie #63 Gepost op: 17 juni 2011, 08:45 »
En bevalt het Aman? :D

Amanda

  • Gast
Re:Handbikes
« Reactie #64 Gepost op: 17 juni 2011, 08:58 »
Het gaat nog wel vrij zwaar. Zit te twijfelen of ik zo naar het centrum ga fietsen of niet. Zonnetje schijnt nu wel natuurlijk  :laugh:

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Handbikes
« Reactie #65 Gepost op: 17 juni 2011, 13:04 »
Zwaar.. met of zonder ondersteuning? Ik vind persoonlijk dat met ondersteuning het ook nog wel redelijk wat kracht vergt. Maar ja je moet natuurlijk nog wel het gevoel hebben dat je wat doet :P

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re:Handbikes
« Reactie #66 Gepost op: 17 juni 2011, 13:14 »
In het begin vond ik het ook super zwaar, en was ook met ondersteuning al moe nog voor ik de straat uit was. Maar dat is heel snel verbeterd, en nu haal ik op een goede dag als ik er de tijd voor neem Groningen zelfs zonder ondersteuning. Het is ook een stukje wennen en spieren opbouwen :)

Kan jullie handbike ook volledig elektrisch? Ik vind het wel heel prettig, gebruik het regelmatig om tussendoor even uit te rusten, dan wissel ik af tussen zonder ondersteuning, met ondersteuning en volledig elektrisch.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Handbikes
« Reactie #67 Gepost op: 17 juni 2011, 13:24 »
Ja ik heb ook volledig elektrische ondersteuning.. En k gebruik dat idd ook een beetje voor uitrusten tussendoor. Maar zonder ondersteuning vind ik t nog altijd zwaar hoor...

Amanda

  • Gast
Re:Handbikes
« Reactie #68 Gepost op: 17 juni 2011, 14:13 »
Ik fiets eerste stukje zonder ondersteuning, dan met ondersteuning en vervolgens op volledige om mijn spieren wat rust te gunnen en niet gelijk te boel te gaan overbelasten.

Ik kreeg wel regelmatig de vraag; oh wat is dat voor ding?

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Handbikes
« Reactie #69 Gepost op: 17 juni 2011, 14:39 »
Haha jaaa dat wil iedereen weten hoor aman..die vraag ken ik..
Iedereen is ook helemaal geinteresseerd als ik aan of afkoppel.."wat handig" is de meest gehoorde opmerking :P

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re:Handbikes
« Reactie #70 Gepost op: 17 juni 2011, 15:14 »
klopt heelveel reacties krijg je.
ik kan iets van 2 km fietsen ondersteund ik wil wel meer maar het lukt me niet helaas.
en heb ook volledige ondersteuning.
ik vind hem daarom ook ideaal.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re:Handbikes
« Reactie #71 Gepost op: 18 juni 2011, 09:11 »
Toen ik mijn handbike net had, kon ik er echt niet veel mee. De twee kilometer naar het dorp was echt te veel om met ondersteuning te fietsen, dus dat werd de helft met maximale ondersteuning, de helft volledig elektrisch. Maar het is op te bouwen! Nu kan ik helemaal naar het dorp handbiken, maar wel altijd met ondersteuning.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re:Handbikes
« Reactie #72 Gepost op: 19 juni 2011, 10:09 »
Ik kan wel redelijk ver handbiken geloof ik.. ik draai mijn hand zogezegd niet om voor ongeveer 10 km ofzo.
Maar wel met ondersteuning, zonder redt ik nog geen kilometer. (ik heb die 10 km wel opgebouwd hoor)

Ik gebruik volledig elektrisch vooral tussendoor, om even uit te rusten als mn armspieren daarom vragen hihi

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re:Handbikes
« Reactie #73 Gepost op: 22 juni 2011, 18:25 »
Ik doe het ook zo! Die man van Emcart raadde me af om zonder ondersteuning te rijden, omdat dat te heftig is voor onze schouders. Dus ik heb altijd ondersteuning en als ik moe ben, zet ik het gewoon op elektrisch!

Martinuzje

  • Gast
Re:Handbikes
« Reactie #74 Gepost op: 28 juni 2011, 08:32 »
Nou, het is misschien dan geen handbike, maar volgende week donderdag krijg ik mijn speedy elektra... Gelukkig gaat het via emcart en doet de welzorg de montage niet... Nu ben ik namelijk mijn rolstoel niet voor 2 weken kwijt omdat de noobs van welzorg het niet in een uurtje kunnen :laugh:

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal