Menstruatie en anticonceptie
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Menstruatie en anticonceptie  (gelezen 59103 keer)

Offline pretje

  • Newbie
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Menstruatie en anticonceptie
« Reactie #165 Gepost op: 21 november 2013, 07:25 »
ik menstueerde ook erg onregelmatig, toen ik maart met de pil begon, ivm met de overgang om alles weer wat regelmatig te krijgen bleef ik maar vloeien, oorzaak vleesboom. ik ben 4 november geopereerd, baarmoeder en hals en mond verwijdert, ik bleek ook een baarmoeder en blaasverzakking te hebben. blaas is gelift dmv een voorwand plastic, vloei nu nog wel maar dat is normaal na zo,n operatie, ik word weer wat actiever, en de hechtingen lossen nu op. ik ben vaginaal geopereerd ;)
Succes is not the key to happiness, Happiness is the key to succes. if you love what you are doing, you will be succesfull.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Menstruatie en anticonceptie
« Reactie #166 Gepost op: 21 november 2013, 14:51 »
Wat heftig, pretje. Hoeveel hersteltijd staat er voor zo'n operatie? Ik hoop dat je je snel steeds beter voelt!

Offline pretje

  • Newbie
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Menstruatie en anticonceptie
« Reactie #167 Gepost op: 22 november 2013, 06:20 »
er staat een herstel periode van 6 weken voor, ik doe het nu al 2 weken zonder pijnstillers, en het gaat best wel goed. ik scharrel alweer wat in huis om, licht huishoudelijk werk doe ik alweer. mag nog niet zwaar tillen, en ik mag mijn hele leven niet meer dan 10 kilo tillen, ivm dat de boel weer gaat verzakken. en ik heb ook nog goed nieuw ik heb sinds een half jaar weer een nieuwe liefde in mijn leven. na 5 jaar alleen te zijn geweest ;)
Succes is not the key to happiness, Happiness is the key to succes. if you love what you are doing, you will be succesfull.

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Menstruatie en anticonceptie
« Reactie #168 Gepost op: 22 november 2013, 07:48 »
Lastig dat je er dus altijd last van blijft houden met tillen. Maar wel fijn dat je na zo'n grote operatie alweer zonder pijnstillers kan :).

Offline pretje

  • Newbie
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Menstruatie en anticonceptie
« Reactie #169 Gepost op: 22 november 2013, 08:17 »
dat heeft toch te maken met HMS, de boel is daar toch slapper geworden, moet nog even zien of ik na die tijd mijn werk weer mag oppakken, ga in mei beginnen bij een nieuwe werkgever. ik doe housekeeping in het hotel, hotelkamers schoonmaken, bedden verschonen. en dat ik zonder pijnstillers kan, ligt ook aan dat ik een hoge pijn grens heb, ik gebruik ook niks tegen de ziekte van bechterew, hooguit af en toe 2 paracetamols , en die werken dan prima.
Succes is not the key to happiness, Happiness is the key to succes. if you love what you are doing, you will be succesfull.

Myrthe

  • Gast
Re: Menstruatie en anticonceptie
« Reactie #170 Gepost op: 22 november 2013, 13:12 »
Jeetje wat heftig pretje! Wel fijn dat het nu alweer beter gaat!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal