Forum > Creatieve hoek

Muziektopic!

(1/3) > >>

Annemarieke:
Zo, ik weet dat er een instrumententopic is in het deel hobby's en creativiteit.

Maar ik ben altijd op zoek naar muziek van nieuwe artiesten/bands! :D Dus dit board leek me passender/geschikter. Maar ik hou ook van oude muziek haha, dus ik hoop dat we hier gewoon leuke bands/nummers kunnen posten! :D

Aline:
Oeeeeh muziek! Ik zal morgen even mooie muziek zoeken voor op het forum!

Annemarieke:
Ik heb ook vaak per week een liedje wat ik dan heel vaak luister. Nu had ik tentamens en dan zoek ik liedjes waar ik vrolijk van word (omdat ik van tentamens nu eenmaal niet zo vrolijk word :P ) en ik luisterde Plage van The Crystal Fighters. FIJN NUMMER!!!!

Marianne:
Als ik veel pijn heb en probeer te ontspannen op bed, heb ik daar een heel geschikt nummer voor: In Perfect Harmony van Within Temptation. Zangeres met een mooie, zuivere, heldere stem.

Rachel:
Als ik echt wil ontspannen en ben bijv. druk in mijn hoofd of kan om wat voor reden dan ook even mijn gedachten niet verzetten helpt bij mij klassieke muziek. Heb dan vaak bach op of één van mijn favoriete stukken chopin - prelude op 28. nr 4(beetje treurig maar ik vind het heerlijk)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie