Forum > HMS/EDS klachten

Slaap problemen

(1/2) > >>

Bloempje:
Heb al maanden uhhhh en maak er maar jaren van problemen met slapen, als de pijn mij niet wakker houdt dan is het wel het feit dat ik geen flauw idee heb hoe ik moet liggen.... als ik op mijn rug lig krijg ik spasmes, tintelingen en ik kan dan echt niet slapen.  En het gevoel dat ik ''door'' het matras val...ik kan het niet anders beschrijven gewoon naar gevoel.

Op mijn buik kan ik wel liggen maar dan krijg ik dat mijn kaak volledig uit verband gaat, nekpoblemen en last van mijn knieeen. Het ''onder een vrachtwagen'' gevoel de volgende dag :o Op mijn zijkant kan ik ook niet liggen want dat willen mijn heupen niet en mijn bovenste been kan dan het onderste been niet dragen en dan kan ik dus ook helemaal niet meer functioneren van de pijn....

Tevens kan ik niet meer liggen op een hoofdkussen vanwege ernstige nekklachten...

Ben dus héél benieuwd hoe jullie liggen en of je ook nog kussen gebruikt..of wat werkt voor jou.  :AA:

rozemarijn:
Ik slaap half op mijn buik, half op mijn zij. En eigenlijk gebruik ik een hoefijzerkussen om mij te onder steunen, of onder mijn armen en nek, of onder mijn benen. En dat werkt voor mij heel erg fijn

Kruips:
Ik slaap op een matras van traagschuim, ookwel een nasa matras genoemd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Last van mijn nek is het grootste probleem nu, dus wil ook zo een kussen kopen nu.
Bij beterbed kon je hem destijds voor een week lenen om te testen of hij bevalt. Ze kosten niet niks, maar nachtrust is hier veel waard!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Zwaantje:
Ik slaap vaak op mijn zij met een kussen tussen mijn knieën.

Leonoor:
Dat doe ik ook, Zwaantje.
En heb inderdaad ook een goed traagschuim matras, dat scheelt ook.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie