Splints - GESLOTEN
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Splints - GESLOTEN  (gelezen 81530 keer)

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #195 Gepost op: 8 februari 2012, 17:58 »
Heuhh dat is raar gelopen inderdaad!
Voor welk kootje heb je die splint? Ik heb al een tijd veel last van het onderste kootje van mn duim..

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #196 Gepost op: 9 februari 2012, 11:27 »
Ik heb hem gekregen tegen het overstrekken van mijn duim en het luxeren van het onderste kootje van mijn duim..
Hij zit ook niet comfi hoor..Affijn, nieuw doel...duimsplints goed krijgen....

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #197 Gepost op: 9 februari 2012, 16:40 »
Mijn splints zijn aangemeten! Over drie weken heb ik een afspraak om ze op te halen. Hopelijk passen ze in een keer!

Offline Yoshi

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #198 Gepost op: 11 februari 2012, 20:12 »
ik heb de maten al op laten meten voor een sawneck bij me rechter hand de middelvinger eerste kootje, alleen moet ik nog bij mijn reva langs voor een verwijzing, dit hoeft denk ik geen probleem te zijn alleen was mijn revalidatiearts tijdje ziek en heb ikervoor gezorgd dat die alvast is aangemeten maar nog niet besteld dus even afwachten nog!
Meer dan het verleden interesseert mij de toekomst, want daarin ben ik van plan te leven.
Albert Einstein

Amanda

  • Gast
Re: Splints
« Reactie #199 Gepost op: 17 februari 2012, 10:48 »
zo, mijn splints zijn eindelijk aangemeten! ;D

Voor mijn rechter ringvinger krijg ik er een met laterale ondersteuning, want hij vond mijn vinger toch wel erg scheef staan. Goh, dat is precies wat ik mijn vorige revalidatiearts al 3 jaar vertel! *zucht*

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #200 Gepost op: 17 februari 2012, 10:55 »
Nou ja, dan is het nu in ieder geval opgemerkt en gaat er wat mee gebeuren. Na 3 jaar heb je dan toch eindelijk de splints die je nodig hebt laten aanmeten (of vier jaar, maar in ieder geval is het eindelijk zover). Nog even wachten en dan heb je ze!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #201 Gepost op: 17 februari 2012, 11:13 »
Mocht ook wel een beetje tijd worden hè!  ;)Hopelijk komen ze nu ook een beetje op tijd binnen!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #202 Gepost op: 17 februari 2012, 13:36 »
Hehe, eindelijk krijg je de splints die je nodig hebt! Hopelijk heb je ze snel in huis.

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Splints
« Reactie #203 Gepost op: 17 februari 2012, 22:24 »
Fijn dat je ze nu krijgt. Flauw dat het zo lang heeft moeten duren...
Collective madness is called sanity

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #204 Gepost op: 1 maart 2012, 20:45 »
Ik heb vandaag mijn splints opgehaald voor mijn rechter wijsvinger DIP en rechter duim IP. En, in tegenstelling tot wat velen hier hebben meegemaakt, ze passen direct! Nu moet ik het dragen langzaam opbouwen. Eerst twee keer per dag een half uur, dan steeds een half uurtje meer. Ik merk wel dat nu ik erg koude handen heb, de wijsvinger splint gemakkelijk(er) richting het topje schuift. Maar kleiner hoeft hij niet te worden, want dan krijg ik een paarse vingertop volgens mij.
Volgens mij gaan de splints mij veel goeds brengen! Ze beginnen nu al vertrouwd te voelen, terwijl ik ze pas een half uur gedragen heb. Denk dat dat een goed teken is.
Morgen ga ik eens uitgebreid proberen hoe goed ik nu kan schrijven! Mijn verwachtingen zijn hooggespannen, hopelijk komen ze uit!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #205 Gepost op: 2 maart 2012, 12:40 »
Ik moest het dragen ook opbouwen maar vond het zo'n verademing dat ik dat proces erg heb versneld

Amanda

  • Gast
Re: Splints
« Reactie #206 Gepost op: 9 maart 2012, 18:20 »
21 maart mag ik mijn splints ophalen! Ze zijn al in haren, maar blijkbaar kunnen ze niet eerder daar

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #207 Gepost op: 9 maart 2012, 23:25 »
Hoe bevallen je splints Marianne? Kun je er echt beter mee schrijven?

Tot 21 maart duurt nog best lang Amanda. Lijkt me wel frustrerend, om te weten dat ze gewoon klaarliggen maar dat je ze nog niet kunt krijgen.

Ik zal ook nog even een fotootje posten van mijn splints, de swannecks kennen jullie wel, de polssplints met duim zijn minder gebruikelijk.





« Laatst bewerkt op: 9 maart 2012, 23:38 door Marielle »

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #208 Gepost op: 10 maart 2012, 00:45 »
Die duim ziet er al beter uit dan die ik kreeg (een soort krul)  Leuk om zoveel verschil te zien zeg.
@ amanda, pff dat is nog lang wachten.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #209 Gepost op: 10 maart 2012, 08:47 »
Ik ben blij met mijn splints! Heb er nu een voor mijn rechter duim IP en mijn rechter wijsvinger DIP. Wil die nu ook voor links en ook voor beide wijsvinger DIP's. Dus daar moet ik komende week even achteraan bellen.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal