Hoofdpijn en migraine.
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Hoofdpijn en migraine.  (gelezen 37393 keer)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Hoofdpijn en migraine.
« Reactie #90 Gepost op: 27 december 2013, 16:39 »
Ja het schokken kwam na de injectie inderdaad....Niet heel lang nadat Niels me prikte... Dus jij hebt daar ook last van...

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Hoofdpijn en migraine.
« Reactie #91 Gepost op: 27 december 2013, 16:41 »
Ja het schokken kwam na de injectie inderdaad....Niet heel lang nadat Niels me prikte... Dus jij hebt daar ook last van...

Oh, fijn dat te weten, dan zou het best met de injectie te maken kunnen hebben. Het is dan soms net alsof ik geen controle over m'n arm/been heb (drinken is dan ook niet echt een succes haha), maar na een tijdje ebt dat wel weg gelukkig! :)

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Hoofdpijn en migraine.
« Reactie #92 Gepost op: 27 december 2013, 16:43 »
Ja.. ik had er totaal geen controle over ook. mn lijf leed een beetje een eigen leven...heel maf. Maar goed, als we het allebei hebben na die injectie neem ik aan dat het er een beetje bijhoort? Stomme prikken....-.-'

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Hoofdpijn en migraine.
« Reactie #93 Gepost op: 27 december 2013, 16:52 »
Ja en soms duurt het heel lang en soms heel kort. Het is inderdaad heel vervelend, geen controle over je lichaam. Qua gevoel vind ik het een beetje vergelijkbaar als spasmes na overbelasting, maar ook weer niet want daarbij voel ik de schokken een paar seconden van tevoren aankomen en hier niet, heel apart haha.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal