Niet heel HB is slecht, ben het eens met Linda!
Ik heb ze eventjes gehad, was niet onder de indruk van ze maar ze waren zeker niet volledig slecht. Bij mij waren ze het onderhoudscontract kwijt geraakt (beweerde dat ze het nooit van mij ontvangen hadden), hebben nooit onderhoud geleverd en toen ik mijn TiLite kreeg van Emcart, maar via HB toen geloofden ze niet dat mijn frame scheef was doordat de voetenplaat ongelijk was getrokken. Een scheef frame viel volgens hun onder de garantie en dan moest TiLite mij maar een volledig nieuwe stoel leveren -.- belachelijk! Uiteindelijk ben ik toen naar Emcart zelf gegaan en daar hebben ze het gefixt met wat popnagels (waarvan er 1 is doorgebroken en ik dus weer een scheve voetenplank had. heeft mijn vader toen maar gefixt haha).
Dat waren mijn enige ervaringen met HB want voor de rest heb ik ze niet eens gezien hihi. Maar ben er mee eens dat je niet kan doen alsof ze alleen maar slecht werk leveren! Het is gewoon dat als je buiten de standaard valt dat het dan erg moeilijk is voor bedrijven die niet een aparte vestiging hebben voor vastframe stoelen. Dan snappen ze ineens niet meer wat er moet gebeuren en dan gaat het gewoon fout. Bij mij hebben ze gelukkig wel heel veel aan Emcart overgelaten
Nu zit mijn gemeente bij Welzorg, maar dat is ook niet geweldig want ik moet bij de plaatselijke en mag niet naar sport en actief. Gelukkig snappen die ook wel dat Emcart meer verstand heeft van mijn stoel en sturen ze me meestal door.
OOHH en ik heb een stoel die "kwijt" is geraakt in de database van de leverancier en de WMO. Deze stoel had opgehaald moeten worden toen ik mijn TiLite kreeg, maar dit is nooit gebeurd en hij is ook uit het systeem
Ik weet bijna zeker dat de fout bij HB of Welzorg ligt, maar bij welke van de 2?? Nu gebruikt mijn zusje hem als handbike stoel, want die heeft een speedy aansluiting en staat nu bij mijn moeder. hihi