Splints - GESLOTEN
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Splints - GESLOTEN  (gelezen 81177 keer)

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #240 Gepost op: 13 juni 2012, 11:51 »
Wat doen jullie met je oude splints? (Ik weet niet of ik het ooit al heb gevraagd, maar heb even geen puf en tijd om alles terug te lezen.) Ik heb dus nog oude splints die ik niet meer gebruik. Kun je het zilver verkopen ofzo?

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #241 Gepost op: 13 juni 2012, 15:25 »
De prijs voor zilver staat wel hoog. Het zou dus kunnen. Ik heb nog niet echt oude splints dus ik zou het niet weten

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #242 Gepost op: 13 juni 2012, 18:35 »
Lijkt me een goed idee om te verkopen! Zeker als hij niet meer past.

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Splints
« Reactie #243 Gepost op: 13 juni 2012, 19:09 »
of om laten smelten en een sieraad van laten maken  :AA:

Offline Dineke

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 310
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #244 Gepost op: 14 juni 2012, 11:23 »
Ik zou het niet weten, maar een goede vraag!

Ik ben wel benieuwd of splints heel lang goed blijven en alleen aan vervanging toe zijn als ze niet meer passen of kapot zijn?!

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #245 Gepost op: 16 oktober 2012, 11:49 »
Als het goed is, gaan ze gewoon een tijd mee hoor! Je mag elke twee jaar nieuwe en dat moeten ze toch wel redden.

Vlak voordat ik naar Engeland ging, ging mijn duimsplint (weer) kapot. Ik kon er de donderdag voor mijn vertrek naar toe en er is toen afgesproken dat mijn splint verkleind, verstevigd en gerepareerd zou worden. Dan kon Paul het meenemen als hij mij kwam opzoeken en als het dan niet goed was, kon hij het weer meenemen.

We hadden nog niks gehoord of gekregen, dus Paul had even gebeld, blijkt dat mijn splint nooit bij W. aangekomen is. Of het OIM is het gewoon vergeten of hij is dus kwijt. Het OIM is het nu aan het uitzoeken, maar ik denk niet dat Paul, als hij volgende week komt, mijn splint dus mee kan nemen. En ik heb em nu toch echt wel nodig!

Offline Dineke

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 310
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #246 Gepost op: 16 oktober 2012, 13:24 »
Oh twee jaar moet je inderdaad redden. Mijn splints heb ik nu denk ik een jaar ongeveer.

Maar wat slecht zeg Maaike en ook ontzettend balen! Als het OIM het nu nog moet uitzoeken zullen ze wel niet op tijd zijn, maar ik vind ook dat ze het dan maar moeten regelen..

Offline darkangel

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re: Splints
« Reactie #247 Gepost op: 16 oktober 2012, 15:11 »
Ik heb 4 ringen over, maar die houd ik wel achter de hand. Ik heb voor mijn wijs en middelvingers nu dubbele ringen. Zo heb ik een paar op reserve. Mijn duimsplints heb ik al 4 jaar. Wel al ieder een keer gerepareerd. maar gaan verder nog goed mee.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #248 Gepost op: 16 oktober 2012, 16:28 »
Eigenlijk vind ik dat ze je de ring maar moeten toesturen, Maaike.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #249 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:32 »
Hij is dus wel verzonden, maar nooit aangekomen (zeggen ze)...Fijn!

Het opsturen is ook niet zo'n probleem, maar het was makkelijker als het met iemand mee kon die weer naar Nederland komt, omdat het, als het niet goed is, dan zo snel mogelijk weer aangepast kon worden.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #250 Gepost op: 22 oktober 2012, 12:51 »
Nou, hij is officieel kwijt en nu gaan ze een nieuwe maken, op kosten van het OIM!

Myrthe

  • Gast
Re: Splints
« Reactie #251 Gepost op: 22 oktober 2012, 13:15 »
pff.. das balen maaike.. nog langer wachten.. knuffel

Offline ManekiNeko

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #252 Gepost op: 22 oktober 2012, 14:00 »
Hebben jullie ervaring met tijdelijke spalkjes, of hebben jullie meteen je eigenlijke splints aangemeten gekregen? Ik moet ze van de ergo eerst gaan proberen, of ze gaan werken en als blijkt dat dat zo is wordt ik doorgestuurd naar Livit voor echte.

Aline

  • Gast
Re: Splints
« Reactie #253 Gepost op: 22 oktober 2012, 14:05 »
Ik heb eerst proefspalkjes gekregen van thermoplastisch materiaal in splintvorm die ze zelf maakten. Dezen waren echt niet te vergelijken met echte splints (had ik gekregen bij ene revalidatiearts, paar jaar later moest ik van een andere arts eerst proefspalkjes). De proefspalkjes gingen zweten, deden zeer, waren nog te flexibel en gaven drukplekken. Dus het was liegen dat ze lekker zaten en heel goed hielpen, waardoor ik uiteindelijk wel echte splints mocht en ik van de problemen af was.

Offline Maaike

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.615
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #254 Gepost op: 22 oktober 2012, 14:09 »
Ja! Ik heb eerst van die plasticachtige gehad om te proberen en daarna zijn mijn duimsplints aangemeten.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal