lip-bijten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: lip-bijten  (gelezen 17852 keer)

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: lip-bijten
« Reactie #30 Gepost op: 5 april 2012, 16:09 »
al geprobeerd vaseline spul en purol

Amanda

  • Gast
Re: lip-bijten
« Reactie #31 Gepost op: 5 april 2012, 16:28 »
En 's nachts een heerlijke dikke klodder vaseline/purol/zinkzalf erop leggen, en niet uitsmeren. Dan kan deze hele laag er 's nachts intrekken  :)

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: lip-bijten
« Reactie #32 Gepost op: 5 april 2012, 16:31 »
En 's nachts een heerlijke dikke klodder vaseline/purol/zinkzalf erop leggen, en niet uitsmeren. Dan kan deze hele laag er 's nachts intrekken  :)

Dat je dat kan, ik ga dat er dan afsmeren met m'n hand. brrr :P

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: lip-bijten
« Reactie #33 Gepost op: 3 september 2012, 23:37 »
Ik krijg echt constant op mijn kop van de visagiste bij Vrijland vanwege het lip-bijten. Dus ik probeer er al weken af te komen, en het was al wat verminderd maar echt weg was het niet. Tot ik donderdag een tubetje rosebud salve van haar kreeg. Ze legde uit dat Labello en vergelijkbaar spul allemaal ontzettend slecht was voor je lippen, maar rosebud zou echt geweldig zijn. Herstellend en niet alleen goed voor lippen, maar alle droge/kapotte plekjes op de huid :)
Ik kreeg voorheen elke keer dat we een draaidag hadden al constant vet en andere smeersels op mijn lippen, waaronder af en toe rosebud (net wat er voor handen was eigenlijk) dus ik wist al dat het fijn spul was. Dus ik was super blij met het gekregen tubetje! Ze probeert me echt van het lipbijten af te helpen, het is echt zo'n lieve vrouw!

Nou goed, terug dus naar de rosebud! Nou kort gezegd: Mijn lippen zijn weer heel! Mooi glanzend, met nog maar weinig velletjes en elke dag egaler  :laugh: Ik smeer echt super vaak per dag de rosebud op en heb dit weekend zelfs even een extra rosebud blikje gekocht. De original was er niet dus ik heb voor strawberry gekozen (gekocht bij Douglas). Mijn favoriet blijft wel echt de Original, die ruikt echt naar rozen en is gewoon heerlijk!!! Behalve strawberry had ik ook keuze uit mint, vanille en eucalyptus maar die spraken me toen niet zo veel aan. Achteraf had ik liever de mint gehad want de strawberry ruikt echt chemisch vind ik (ik ben nogal overgevoelig voor chemische aardbei dankzij vele antibiotica-ervaringen)

Dus voor alle lip-bijters hier: hier ga je echt wat aan hebben! Mijn lippen herstellen gewoon sneller en elke keer als ik wil bijten smeer ik gewoon de rosebud op. Dat doorbreekt echt de gewoonte -en start een nieuwe op haha- Doordat mijn lippen helemaal ingesteld waren op het bijten gingen mijn lippen ook vervellen als ik niet beet. Gevolg was dus dat toen ik er van af probeerde te komen ik om de haverklap ineens een witte laag prut om mijn lippen had of gewoon droge losse vellen (lag eraan hoe veel vocht ik binnen had gekregen en of ik vet op mijn lippen had gekregen). Maar met de rosebud gebeurt dit dus niet meer :D Ik ben er helemaal weg van en raad het iedereen aan! Het is wel wat prijzig, €10, maar het schijnt super lang mee te gaan en zoals hieronder gequote is is het voor nog veel meer dingen goed.

Citaat
Rosebud Salve is een zogenaamd ‘Multi-Purpose-salve’, een zalf die je voor meerdere doeleinden kan gebruiken:

- droge handen
- als wenkbrauw ‘temmer’
- droge ellebogen en knieën (of andere droge plekjes)
- jeukende of irriterende plekjes
- wondjes, schaafplekken en sneetjes
- als basis onder je oogschaduw: blijft op die manier langer zitten
- een beetje in je handen wrijven en over je haar ‘verdelen’ tegen pluizen

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: lip-bijten
« Reactie #34 Gepost op: 10 september 2012, 10:01 »
Klinkt heel fijn! Ik heb geen last van lip bijten (wel nagels bijten:P) Maar wel last van droge lippen en velletjes.. Labello vind ik wel fijn maar als ik daarmee stop komt het drie keer zo hard terug. Ik ga denk ik ook eens zo'n rosebud potje uitproberen.

Lotte

  • Gast
Re: lip-bijten
« Reactie #35 Gepost op: 10 september 2012, 10:15 »
Ik gebruik voor alles het "wonderpotje" van Oriflame. Soort gelijk effect.
Alleen dan goedkoper :) .

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal