vitamine
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: vitamine  (gelezen 8106 keer)

Martinuzje

  • Gast
Re: vitamine
« Reactie #15 Gepost op: 10 december 2011, 07:17 »
Hebben andere mensen ook meer last van hoofdpijn bij vitamine B12 tekort?

Ik heb altijd hoofdpijn als ik mijn injectie weer heb gehad. Maar hoofdpijn is wel een van de kenmerken van B12-tekort
Op de site van Stichting B12-tekort kun je meer lezen over de symptomen die erbij horen.

http://stichtingb12tekort.nl/b12-tekort/symptomen

Wat bij mij echter goed helpt is om extra b-tjes te slikken. Ik gebruik Davitamon Kauwvitamines Extra energie. Als ik die gebruik, heb ik beduidend minder hoofdpijn!

Offline Janelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 903
  • *the more you struggle in life, the more you grow*
    • Bekijk profiel
Re: vitamine
« Reactie #16 Gepost op: 10 december 2011, 16:05 »
Het lijstje in de link van Martine klinkt eng herkenbaar... Toch maar eens aangeven bij de HA volgende week.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: vitamine
« Reactie #17 Gepost op: 10 december 2011, 16:23 »
Het lijstje in de link van Martine klinkt eng herkenbaar... Toch maar eens aangeven bij de HA volgende week.

De meeste dingen die bij vitamine B-12 tekort horen/zouden horen (op internet vind je nogal wat sceptici als het gaat om wat allemaal toegeschreven wordt aan een B-12 tekort), kun je ook toeschrijven aan EDS. Het is dus maar de vraag in hoeverre een tekort aan vitamine B-12 de oorzaak is. Het kan natuurlijk wel de oorzaak zijn hoor, ik sluit het niet uit. Maar heb niet te veel hoop..

Offline Lisa

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Re: vitamine
« Reactie #18 Gepost op: 13 oktober 2012, 00:44 »
Ik heb ook een vitamine D tekort en slik elke dag trouw mijn pilletje. Lijkt een beetje een ding te zijn in mijn familie want iedereen die zich tot nu toe heeft laten testen heeft een tekort.

Tip voor de anderen hier met een vitamine D tekort: laat je na een tijdje vitamine D slikken nog een keer testen om te kijken of je tekort is weg is. Mijn oma en mijn tante hebben dat allebei gedaan en bij beiden bleek dat het tekort niet groter was geworden maar ook niet kleiner, dus nu gaan ze meer vitamine D erbij slikken.
Maar misschien deden jullie dat al :)

Slaaplekker!!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal