Psychische klachten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Psychische klachten  (gelezen 3427 keer)

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Psychische klachten
« Gepost op: 10 mei 2011, 07:00 »
Hier een draadje over psychische klachten en problemen.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Psychische klachten
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2012, 21:26 »
Ik merk dat ik de laatste tijd erg onrustig ben. Heb een nogal raar en hectisch jaar achter de rug en nu de meeste dingen zijn afgerond, opleiding, verhuizing, aanvraag rolstoel. Lijkt het wel alsof juist die enorme onrust over me heen komt. Ik heb geen paniekaanvallen maar voel dat ik er vaak tegenaan zit, slecht slapen door onrust etc. Iemand hier tips voor? Ik ben sinds deze week maar begonnen met homeopatische pilletjes waar valeriaan in zit. Mocht er uit de observatieweek van reva zijn gekomen dat ik wordt opgenomen zal dit ook ter sprake komen voor in die tussentijd wil ik ook graag slapen hihi

Offline Leonoor

  • Master
  • ****
  • Berichten: 594
    • Bekijk profiel
Re: Psychische klachten
« Reactie #2 Gepost op: 6 juli 2012, 10:48 »
Hoeveel slik je van Valeriaan?
Zelf neem ik daar als ik onrustig ben meer van dan op het potje staat, op aanraden van een huisarts. Dan gaat het bij mij pas een beetje werken. (Ik slik dan 4 pilletjes per dag over 3 momenten verdeeld ipv 1 per dag).
Mijn ervaring ermee is echt positief maar het is natuurlijk geen wondermiddel, dus daarnaast rust en tijd voor jezelf nemen lijkt me minstens zo belangrijk. Rust moet vaak ook een stuk vanuit jezelf komen. (Makkelijker gezegd dan gedaan overigens.  :))

Verder zal je tijdens je revalidatie (als die er komt) daar sowieso wel hulp bij krijgen neem ik aan?

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Psychische klachten
« Reactie #3 Gepost op: 6 juli 2012, 11:48 »
Je moet het gewoon erg goed aangeven bij de psycholoog hoe jij je nu voelt.
Het is ook een heel acceptatie periode die je in moet nu.
En kan soms best heftig zijn zoals tegen dingen aan lopen wat niet meer lukt bv.
Het heeft ook even tijd nodig.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Psychische klachten
« Reactie #4 Gepost op: 6 juli 2012, 12:01 »
Ik slik geen puur valeriaan maar tabletjes waar het oa in zit. Ik neem er 3 voor het slapen gaan dosering is eigenlijk 2. Dat helpt wel redelijk maar ja dat is natuurlijk gewoon symptoombestrijding.. Ik hoop gewoon op die opname van 8 weken waarbij alles grondig wordt aangepakt :)

Tijdens reva als die doorgaat krijg ik psych en hapto therapie

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal