Forum > School, studie, werk en uitkering

Eigen website starten

<< < (3/7) > >>

Marielle:
Antagonist ziet er inderdaad goed uit. Ik ben zelf een tevreden klant van Deziweb (en zat eerder bij Hensel hosting, ook een prima bedrijf maar duurder en met minder technische mogelijkheden). Ze zijn ongeveer even duur als antagonist, maar hebben het voordeel dat je meerdere websites in 1 pakket kunt plaatsen wat dan alleen een extra domeinnaam kost (dat kan bij antagonist niet, dan zit je gelijk in een resellerpakket).

Janelle:

--- Citaat van: Ilona op 28 augustus 2011, 00:42 ---Een eigen webdesigner dat klinkt best luxe Pino!

--- Einde van citaat ---

Ja he ;) het is de vader van 1 van mijn leerlingen. Echt super geregeld :D

*Inge*:
Connecties is soms best handig ja! Mijn vriend is ook webdesigner/webdeveloper. Dus ik heb dat voordeel ook :)

Zwaantje:
Ohh er zijn hier best veel mensen met een eigen website! Ik wil ze wel zien als dat mag, of wordt dat dan als reclame gezien ofzo.. Ben zelf ook een beetje rond aan het kijken voor een website.

Ilona:
Toen ik in het hondenwereldje zat van fokken, tentoonstellingen, en vooral veel training! Had ik ook een website deze had ik zelf gemaakt en hield ik ook zelf bij ik heb er ook een heel mooi programma voor omdat te doen! Nu ben ik geen eigen website meer, alleen nog een weblog!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie