Forum > HMS/EDS klachten

Slaaphouding

<< < (2/5) > >>

Wendela:
@Corine, bedankt voor de tip maar het is voor mij geen optie. Ik slaap met alleen een boxertje aan  :AA:

Leonoor:
Haha, dan is het idd vrij lastig. ;)
Zit nu te denken dat ze hem de eerste nacht in het ziekenhuis aan de bedrand hadden vastgeknoopt, maar dan moet je wel heel stil kunnen (en willen :D) blijven liggen. 

Verder geen dingen geprobeerd omdat dit bij mij goed werkte, sorry!

Wendela:
hahaha aan de bedrand :P Nee dat gaat hem ook niet worden. Ik heb geen rand waar ik het aan vast kan knopen en de schouder waar het om gaat is die waartegen mijn vriend naast ligt. Dus dan zou ik mijn arm aan hem vast moeten knopen  :lachen: En ik woel heel erg veel hihi.

Het enige wat ik zelf kan bedenken is een brace of sling. Maar dat is ook weer zo wat -.- En 4 jaar geleden met die 1e schouderop had ik dus ook een sling om met buikband en toen kreeg ik die in mijn slaap ook boven mijn hoofd. Echt wat ik allemaal uitspook in mijn dromen :O

Wendela:

--- Citaat van: loes op 19 juni 2012, 20:40 ---
--- Citaat van: Wendela op 19 juni 2012, 20:07 ---ik heb zo'n brace gehad Melanie, maar voor mij was zelfs de XS nog te groot. Dus het werkte niet effectief en dus kan ik niet zeggen hoe en of het zal werken bij jou.

Knakken is minder erg dan een gesubluxeerde schouder laten zitten trouwens.


Maar goed, iemand dus een tip tegen het met arm-boven-hoofd probleem?

--- Einde van citaat ---

dat je je schouder pijnlijk is en moet 'knakken' voordat het weer lekker zit... is dat dan al subluxatie??


--- Einde van citaat ---

Dat kan. Hoeft niet zo te zijn. Heb je geen arts die daar naar kan kijken?

Wendela:
Heb je wel een diagnose Loes? Ooit duidelijke (sub) luxaties gehad? Als je er zoveel last van hebt, waarom heb je dan niet aan de reumatoloog gevraagd of het een sublux is?

Ik zou toch naar een vervanger gaan als je er zoveel last van hebt!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie