Forum > HMS/EDS klachten

Zenuwpijn en tintelingen

(1/11) > >>

Marianne:
Hallo,

Ik heb de laatste tijd meer en meer last van tintelende benen en/of zenuwpijn in mijn benen. Wie herkent dit? Het is niet zo dat er (altijd) een wervel verkeerd staat of een heup niet lekker zit. Ik vraag me af of jullie ook last hebben van tintelende ledematen, zonder dat er sprake is van een (sub)luxatie.

Groetjes

jenneke:
Ik heb dat al bijna 6 jaar, het verergert wel als mijn bekken of een van de L wervels scheef staan, maar het is er per defenitie altijd.
Tintelingen heb ik m.n als ik iets fout heb staan in een wervel.
Ondertussen heb ik wel een klapvoet(peroneusparese) links, en geen gevoel meer in een groot gedeelte van mijn linker voet /en een klein stukje van de buitenrand van mijn rechter voet, en aan de achterkant van mijn benen zitten 'knijpproof' stukken. De rest doet kwa gevoel dubbel zijn best en als de pijn(of brandgevoel) heel heftig is kan ik geen dekens op mijn benen hebben.
Slik al jaren ondertussen Lyrica (dat is een middel tegen zenuwpijn) dat topt de pijn redelijk af, maar weg gaat het er niet mee.

Annemarieke:
Het is wel erger als een wervel verkeerd staat, maar vaak heb ik het ook zonder aanleiding. Vooral mijn grote teen kan er 's avonds in bed wat van en dat klinkt heel klein want het zijn maar 2 tenen maar het is gewoon echt heel irritant en kan me dan echt uit mijn slaap houden.

Nihlaeth:
Ja ik heb het ook zonder dat er iets verkeerd staat soms, maar meestal is er wel iets aan de hand als het gaat tintelen.

Zwaantje:
Ik heb tintelen meestal alleen als er iets verkeerd staat, of bij een slechte doorbloeding.
Maar zenuwpijn heb ik nu al een paar maanden, in mijn rechter been stekend/naalden, tot aan mijn voet.
En ik mijn linker been een zeurend gevoel in mijn bil en bovenbeen. En volgens mij staat er niks echt scheef.
Er staat wel eens een wervel scheef, of mijn bekken. Maar als het weer recht staat voel ik het nog steeds.
Nu krijg ik nog een MRI maar ik verwacht dat daar niks uit komt..


--- Citaat van: jenneke op  6 augustus 2011, 23:15 ---Ondertussen heb ik wel een klapvoet(peroneusparese) links, en geen gevoel meer in een groot gedeelte van mijn linker voet /en een klein stukje van de buitenrand van mijn rechter voet, en aan de achterkant van mijn benen zitten 'knijpproof' stukken. De rest doet kwa gevoel dubbel zijn best en als de pijn(of brandgevoel) heel heftig is kan ik geen dekens op mijn benen hebben.

--- Einde van citaat ---

Hoe komt je aan een klapvoet? Dat kan toch niet zonder aanleiding ontstaan?
Als ik te veel heb gelopen heb ik namelijk dat ik mijn rechter voet niet meer goed kan optillen, en hij sleept dan over de grond. Ook ga ik er dan snel doorheen en de zijkant/bovenkant van mijn voet is dan gevoelloos.. Lijkt op een 'tijdelijke' klapvoet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie