Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Splints

(1/13) > >>

Marianne:
Een topic om te praten over silversplints!

adrienne:
jeee eindelijk heb ik de goedkeuring van de revalidatie arts voor een polssplint. ik heb erg veel klachten en moet erg veel doen met mijn polsen vanwege onze jonge kinderen. de revalidatie arts hier in den bosch wilde niet helpen en zei dat het allemaal wel mee viel en ik vooral meer moet gaan bewegen. gelukkig kon ik bij mijn oude revalidatie arts in nijmegen terecht en die wilde me wel helpen :) nu 4 januari laten aanmeten! het had 28 december nog gekunnen maar dan word mijn mama 50 dus dat ging niet.

Marianne:
Wat fijn! Ik hoop dat de splint je goed zal helpen. Belast je je polsen erg zwaar met je kinderen? Dan hoop ik dat je splint niet breekt of buigt. Maar ik zou het zeker proberen, ik heb in Nijmegen van die lelijke braces gekregen, dan heb je toch liever mooie polssplints ;).

adrienne:
ze worden gelukkig extra stevig gemaakt. ik belast mijn polsen best wel veel. de oudste loopt gelukkig maar moet ik soms toch nog tillen (bijvoorbeeld in de auto) ze weegt nu 12 kilo en de jongste zit nog kan nog niet lopen of kruipen dus die til ik heel veel en weegt al 9 kilo. hopelijk houd de splint het anders moet er een andere oplossing komen.

ze wilde mij hier in den bosch ook lelijke brace's geven alleen kan mijn huid daar niet goed tegen. gelukkig deden ze in nijmegen bij mij niet moeilijk maar ik ben daar ook al vele jaren bekend gelukkig :)

Rachel:
Met de meeste splints lever je alleen beweging in die de meeste mensen die niet eens kunnen maken. Ik kan alles doen met mijn splints, maar niet meer overstrekken/doorzakken en luxeren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie