Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Zittend ziekenvervoer

<< < (2/3) > >>

Rachel:
Ja klopt ik had de vorige de terugweg een combi rit. Wel een hele onlogische van een andere stad die ook naar een andere plaats moest,  maar dan hoef je niet meer op tijd of de afspraak te zijn.

Lientje:
klopt al vind ik combi ritten niet erg maar ze moeten niet over ieder dorp gaan zoals regio taxi nogal graag doet.
vaak moeten we mensen mee nemen bij radbout :P mijn school is er naast namelijk.
dus denken ze bij de taxi ow lekker makkelijk.

Zwaantje:
Ik ben nu ook bezig om zittend ziekenvervoer te regelen. Zodat ik niet meer steeds mijn opa hoef te vragen overal heen te rijden (die wordt ook een dagje ouder, en zijn auto is zo slecht haha, dat helpt ook niet mee).
Hebben jullie iets van een eigen bijdrage moeten betalen? Het is wel goedkoper uiteindelijk. 97 euro voor een jaar. Als ik opa zijn kosten moet vergoeden ben ik natuurlijk veel duurder uit!

Rachel:
Die eigen bijdrage is wettelijk vastgesteld. Het enige wat wel mag is dat de aanvullende verzekering net vergoed, dat heb ik gelukkig

Annemarieke:
Ik krijg per gemaakte kilometer €0,31 vergoed. Fijn, kwam er laatst achter, kan over de laatste 1,5 jaar ruim €1300,- terugkrijgen, daar gaat inderdaad wel die 97 euro eigen bijdrage vanaf en ook het eigen risico. (Maargoed die was voor 2013 en 2014 toch al verbruikt) Weet eigenlijk niet of mijn AV die 97 euro vergoed, moet ik nog even uitzoeken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie