Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Autorijden met aanpassingen en/of geneesmiddelengebruik

<< < (2/22) > >>

Amanda:
Ik ga nu eerst nog stug door, want ik ben verliefd op mijn C1 en die gaat echt niet weg!

Voor de toekomst zou het waarschijnlijk anders moeten.

Janelle:

--- Citaat van: Amanda op 21 juni 2011, 10:56 ---Ik ga nu eerst nog stug door, want ik ben verliefd op mijn C1 en die gaat echt niet weg!

Voor de toekomst zou het waarschijnlijk anders moeten.

--- Einde van citaat ---

Hoi Amanda,

Ik had precies hetzelfde als jij (plus dat ik op dit moment de aanpassing niet vergoed krijg omdat ik niet studeer of werk), en ik heb een aankoppelbare handcontrol set besteld.
Moet je wel automaat voor hebben, maar voor een evt. vaste aanpassing heb je dat ook nodig toch...
Als je geinteresseerd bent, kijk maar eens op http://www.sportaid.com/z4-portable-hand-control.html, daar heb ik hem vandaan.

Groetjes, Pino

Marianne:
Hey Pino,

Ik ken het systeem. Het is super handig, maar helaas niet goedgekeurd in Nederland. Ik weet niet wat er gebeurt als je een ongeluk krijgt en dat systeem zit in je auto...

Janelle:

--- Citaat van: Marianne op 17 augustus 2011, 11:53 ---Hey Pino,

Ik ken het systeem. Het is super handig, maar helaas niet goedgekeurd in Nederland. Ik weet niet wat er gebeurt als je een ongeluk krijgt en dat systeem zit in je auto...

--- Einde van citaat ---

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar voor mij was het de keuze tussen dit, of helemaal nergens meer zelfstandig kunnen komen. Taxi past helaas echt niet in mijn budget en wil de gemeente ook geen pas voor verstrekken, dus toen heb ik de gok maar gewaagd...

Marianne:
Dan begrijp ik je keuze.
Ik dacht, ik laat even weten dat het geen goedgekeurd systeem is in Nederland. Niet dat je daar pas na een hele tijd achter komt of zo.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie