Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Steunzolen en (semi)orthopedische schoenen

(1/38) > >>

Marianne:
Bespreek hier alles over steunzolen en (semi)orthopedische schoenen.

Rika:
Na een zeer goed gesprek met mijn huisarts waarbij ik vol bleef houden een kaart te willen voor de ortho en zij vol bleef houden de kg af te willen wachten heb ik uiteindelijk "gewonnen" ik heb dus een verwijsbrief!

Woensdag 8 juni heb ik een afspraak dus ik ben benieuwd of de ortho het eens is met de podo (die vind dat m'n voeten het steunzolen stadium voorbij zijn)  of dat hij het eens is met dok O. (die vind dat ik maar gewoon genoeg moet rusten dan gaat het vanzelf wel over)

rozemarijn:
hmm, heeft je huisarts ook uitgelegd waarom ze de kg af wil wachten?? want misschien is er wel een goede reden voor en maak je straks met schoenen iets stuk wat misschien met oefeningen en fysio ook goed opgelost had kunnen worden?
Wel fijn natuurlijk dat je uiteindelijk een verwijs kreeg. Ik ben benieuwd wat de ortho zegt...misschien wil die eveneens wel wachten op de kg, zou best eens kunnen...

Rika:
De ha wil weten of ik marfan of eds heb. Wat de fysio betreft heb je groot gelijk hetzij ik dus al van peuter af aan platvoeten heb en vaak verzwikte enkels had. Ik heb dus ook al van jongs af aan fysio gehad. 

Marielle:
Of je nou Marfan of EDS hebt of een andere bindweefselaandoening zou niet zoveel uit moeten maken als het gaat om de vraag welke schoenen voor jou het meest geschikt zijn. Dat je hypermobiel bent is al duidelijk en ook dat dat niet alleen in je voeten zit. Dus ik zie weinig reden om de KG daarvoor af te wachten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie