Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Rolstoel met maxi-cosi of buggy

(1/6) > >>

Maaike:
Ik kwam tijdens een speurtocht naar manieren om een kindje mee te nemen dit tegen (Nee ik ben nog niet zwanger hoor!). Hoe geweldig is dat! Jammer genoeg is het nog een concept en is het niet op de markt. Maar ik denk dat ik stiekem een oom ga vragen of hij zoiets kan maken tegen de tijd dat ik zwanger ben!



Edit:

Je hebt ook nog de ConnectKid van Roam :


Of de Freewheeler add:

Marianne:
Leuk, weer zo'n nieuw systeem! Je vindt een ander systeem op de site van TNS Reijen en weer een ander systeem op de site van Roam.


Als iemand van de WMO komt, vindt er nog geen passing plaats. Het zou kunnen dat het gesprek niet alleen over de rolstoel gaat, maar dat ze ook vragen gaan stellen over of je nog wel zelf je huis kunt schoonmaken, of je lang genoeg kunt staan onder de douche en of je vervoersproblemen hebt.

Myrthe:
Die buggy lijkt me echt tof maaike, ik hoop dat tegen de tijd dat wij aan kinderen toe zijn er zoiets op de markt is..!

Marianne:
Ik zie nu pas dat het ding ook zonder rolstoel te gebruiken is. Ideaal!

Maaike:
Ja, daarom lijkt het me handiger dan zo'n ander systeem. Die zijn echt belachelijk duur en dit kun je ook als gewone kinderwagen gebruiken. Maar wel heel jammer dat het nog niet gemaakt wordt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie