Het grote elro topic
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Het grote elro topic  (gelezen 67279 keer)

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #60 Gepost op: 6 december 2011, 12:35 »
Misschien dat DP een advies kan geven. Deze willen ook bij je thuis komen als dat handiger voor je is. Laatst zag ik bij hen ook een nieuwe elro van Wolturnus staan. Ze hebben iig wel veel verstand van zitten bij DP. Wie weet kunnen ze wat voor je betekenen.

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #61 Gepost op: 6 december 2011, 19:07 »
Ah dank je NIgelle! Ik ga er eens mee aan de slag. kijken of zij er iets mee kunnen.

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #62 Gepost op: 6 december 2011, 19:15 »
Ik heb er totaal geen verstand van hoor maar zou eventueel,als je die hebt, een rechtsbijstandsverzekering of iets dergelijks iets voor je kunnen betekenen?

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #63 Gepost op: 6 december 2011, 19:19 »
Ik heb er totaal geen verstand van hoor maar zou eventueel,als je die hebt, een rechtsbijstandsverzekering of iets dergelijks iets voor je kunnen betekenen?
Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering.... :/

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Het grote elro topic
« Reactie #64 Gepost op: 9 december 2011, 13:17 »
Ik heb helaas ook slechte ervaringen met de Puma Yes (No dus inderdaad). Volgens mij is de regeling dat het revalidatietechniek bedrijf de rolstoel moet (af)keuren als jij daar om vraagt, maar zij hebben er zelf belang bij om rolstoelen zo lang mogelijk in de running te houden omdat de gemeente huur betaalt en zij voor de nieuwprijs opdraaien.

Hoe is je relatie met de gemeente? Als je een keuring voor je rolstoel hebt gevraagd en daar is niet het gewenste resultaat uit gekomen dan kan je altijd hen nog inschakelen.

Maar even een ideetje hoor, je hebt toch zo'n last van je nek? Je zou ook (wegens achteruitgang / niet meer voldoen van je rolstoel) een nieuwe aan kunnen vragen. Eentje met betere schokdemping zoals bijvoorbeeld de Puma 40 (al beter dan de puma yes), de Alex of de Permobil c500. Twee vliegen in een klap...
Collective madness is called sanity

Offline zonne

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
    • Star Counseling
Re: Het grote elro topic
« Reactie #65 Gepost op: 9 december 2011, 20:42 »
Mijn elro piept en kraakt nu nog erger. Ik ga maandag Meyra bellen, want dit is echt eng.
Verder heb ik een zeer slecht contact met de Wmo hier Nileath, heb alle aanpassingen en hulpmiddelen via bezwaarprocedures voor elkaar moeten krijgen en heb geen zin in weer een traject van minimaal 2 jaar (want dat is de gemiddelde duur van aanvraag tot toekenning inclusief bezwaarprocedures etc) tot nu toe!
Ik kan het ook niet gooien op achteruitgang, deze elro is vanaf dag 1 niet goed geweest en dat WETEN ze bij de Wmo! Die nekklachten had ik toen ook al, alleen zijn ze nu verergerd, ben er echter nog niet opnieuw mee bijde HA geweest, omdat ik me niet serieus genomen voel. In januari van dit jaar ben ik er voor het laatst mee geweest en kreeg toen een verwijzing voor de fysio waar als diagnose 'chronisch pijnsyndroom' in stond. Omdat fysio met deze diagnose via mijn verzekering niet vergoed werd ben ik uiteindelijk nooit naar de fysio gegaan. Bovendien vind ik die diagnose finale flauwekul, maar deze is 'per ongeluk' door een arts van de pijnpoli in mijn dossier gezet is, omdat hij toen niet wist waaronder hij mijn klachten moest invoeren in het DBC, omdat ik meerdere dingen mankeer, en de HA heeft dat ineens als hoofddiagnose vervolgens in mijn dossier gezet, terwijl dat gewoon niet klopt. Nu zit ik dus met een onzindiagnose (zoals eerder ook al eens met de diagnose fibromyalgie een reumatoloog mij gaf onder het mom: 'ach als je dan toch een diagnose wilt, dan noem ik het wel fibromyalgie' terwijl ik NIET voldeed aan de criteria en niet eens onderzocht ben door hem op de pijnpunten!!) Dit soort stunts van artsen kan je dus compleet kapotmaken!
maar goed, ik ga maandag meyra bellen om de problemen met mijn elro te melden en vraag dan gelijk of ze nog eens willen kijken naar hoe ik zit in de elro en of er niet iets beter kan, omdat mijn pijnklachten zo erg toenemen en dan hoop ik maar dat zij ook tot de conclusie komen dat dit gewoon niet de goede elro is. Mede door al die reparaties die er inmiddels hebben plaatsgevonden.

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #66 Gepost op: 9 december 2011, 20:56 »
Is het voor jou niet handig om een goede ergo te vragen eens te kijken hoe jij in je stoel zit. Zodat zij ook kan onderbouwen wat er anders moet en waarom?

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Het grote elro topic
« Reactie #67 Gepost op: 10 december 2011, 15:05 »
Wat verschrikkelijk naar zeg, dat gedoe met de gemeente... Je zou er bijna om verhuizen :(

Ik hoop dat ze bij Meyra voor rede vatbaar zijn dit keer.
Collective madness is called sanity

Offline Nihlaeth

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.332
    • Bekijk profiel
    • Mijn blog
Re: Het grote elro topic
« Reactie #68 Gepost op: 17 december 2011, 12:08 »
Ik heb een brief van de gemeente gehad dat mijn rolstoel toegekend is, huur 403 euro in de maand O.o
Ik snap niet dat ze die rolstoel niet aanschaffen, er vanuit gaande dat ik deze rolstoel 7 jaar gebruik en hij nieuw rond de 15.000 euro kost... Zelfs met servicecontract hebben ze de kosten er in minder dan 3.5 jaar uit...

Maar goed, jubel jubel, ik ga maandag even vegro bellen om te checken of hij al besteld is.
Collective madness is called sanity

Offline Annemarieke

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.121
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #69 Gepost op: 17 december 2011, 12:09 »
Wauw Nih, wat fijn zeg! Hopelijk is je stoel er snel!

Offline Linn

  • Clublid
  • ***
  • Berichten: 284
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #70 Gepost op: 17 december 2011, 17:40 »
Super Nih! Gefeliciteerd! Hopelijk heb je 'm snel!

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #71 Gepost op: 17 december 2011, 18:24 »
Wat fijn zeg. Hopelijk is hij al besteld en heb je hem gauw. ;)

Offline edith

  • Moderator
  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.106
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #72 Gepost op: 17 december 2011, 18:59 »
Hee Nih,goed nieuws!!
 :knuf:
Voor wie liefhebben wordt Leven met een hoofdletter geschreven,ondanks leed en droevenis omdat Leven liefde is.

Edith

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Het grote elro topic
« Reactie #73 Gepost op: 17 december 2011, 21:44 »
Wat ontzettend fijn dat je hem krijgt!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Het grote elro topic
« Reactie #74 Gepost op: 18 december 2011, 11:47 »
wat enorm goed dat je hem krijgt nih!!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal