Forum > School, studie, werk en uitkering

Studie en vermoeidheid

<< < (6/7) > >>

Wendela:

--- Citaat van: Linn op 30 november 2012, 10:54 ---Bij ons is die ruimte gewoon open want hij is op een verdieping met kantoren waar je alleen kan komen als je een liftpasje hebt (en die heb ik). Apart dat er zelfs geen kolfruimte meer is aangezien dat verplicht is (en makkelijk te combineren met een rustruimte).

--- Einde van citaat ---
Ik weet niet hoe ze dat oplossen. Ik ga zo nog even langs de studieadviseur en dan zal ik het nog eens vragen.

Leonoor:

--- Citaat van: Wendela op 30 november 2012, 10:55 ---Ik weet niet hoe ze dat oplossen. Ik ga zo nog even langs de studieadviseur en dan zal ik het nog eens vragen.

--- Einde van citaat ---

Oh, als je daar meer van weet wil je het dan zeggen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk!

Wendela:

--- Citaat van: Leonoor op 30 november 2012, 11:25 ---
--- Citaat van: Wendela op 30 november 2012, 10:55 ---Ik weet niet hoe ze dat oplossen. Ik ga zo nog even langs de studieadviseur en dan zal ik het nog eens vragen.

--- Einde van citaat ---

Oh, als je daar meer van weet wil je het dan zeggen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk!

--- Einde van citaat ---
Hij was er net niet, maar ze zijn die hele verdieping van het Langeveld aan het inpakken en verhuizen. Ik moest serieus 5 min wachten totdat ik weer met de lift naar beneden kon  >:( Er moet daar echt een 2e (en 3e, 4e, 5e) lift komen in dat gebouw. Ik zit nu tot 4 uur in werkgroep, daarna zal ik het nog eens proberen.

Maaike:
Ik heb vooral veel problemen met concentreren, de laatste tijd. Die verlammende vermoeidheid is weer een beetje over, maar mijn concentratie is echt tot het nulpunt gedaald. En dat is best lastig, aangezien ik alles in het Engels moet lezen en schrijven..

Van iemand een tip gekregen om echt een duidelijke planning te maken, dus die heb ik nu klaarliggen voor volgende week. Hopelijk helpt het hebben van een goed ritme een beetje.

Leonoor:

--- Citaat van: Maaike op 30 november 2012, 14:42 ---Ik heb vooral veel problemen met concentreren, de laatste tijd. Die verlammende vermoeidheid is weer een beetje over, maar mijn concentratie is echt tot het nulpunt gedaald. En dat is best lastig, aangezien ik alles in het Engels moet lezen en schrijven..

Van iemand een tip gekregen om echt een duidelijke planning te maken, dus die heb ik nu klaarliggen voor volgende week. Hopelijk helpt het hebben van een goed ritme een beetje.

--- Einde van citaat ---

Is ook de eerste tip een revalidatiecentrum geloof ik. (Familielid heeft gerevalideerd voor CVS, dat was naast conditieopbouw echt puur het plannen). Scheelt gemiddeld enorm, hoop dat het jou ook helpt bij concentratie!
Lijkt me ook wel pittig met al dat Engels, dan heb je ook maar weinig werk waar je niet echt voor hoeft te concentreren.

Neem trouwens aan dat je wel genoeg pauzes inbouwt in je planning? Weet niet hoe gedetailleerd je plant, maar geloof dat je na 45 min concentratie weer een kwartier pauze nodig hebt om weer op goede concentratieniveau te komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie