Forum > HMS/EDS algemeen

Pijnstilling

<< < (2/31) > >>

Nihlaeth:
Als dit te weinig blijkt te zijn ga ik dat ook vragen inderdaad, of ik helemaal op de tramadol over kan gaan. Maar als dat niet nodig is liever niet, ik merk nu namelijk wel dat ik last heb van de spierverslappende werking, mijn schouders gaan weer makkelijker uit de kom en mijn elleboog protesteert meer dan normaal. En ik heb een soort spasme in mijn nek :p heel apart. Maar goed, ik slik ook weer een hele zooi medicijnen door elkaar nu das wat precies waarvan komt of dat het gewoon van mijn eigen vreemde lichaam komt...

De bijwerkingen zullen nog wel minder worden, maar das afwachten.

Marianne:
Als het goed is ga ik binnenkort aan de tramadol. Heb het al eens geslikt bij erge pijn, dus ik slik het zeg maar eens per maand of zo (heb het in huis), maar ik ga het dus op regelmatige basis slikken. Alleen is mijn huisarts een doos die er geen verstand van heeft. Dus dames hier: waar moet ik op letten? Hoe lang hebben jullie gewacht met autorijden? Raak je echt verstopt? Hoe verslavend is het? Werkt tramadol ook het beste met een spiegel? 's Nachts heb ik het niet nodig, maar misschien dat het vanwege de spiegel wel beter is om 24/7 te slikken?

Annemarieke:
Ik ervaar geen verschillen qua reactievermogen (ik heb een aantal keer met en een aantal keer zonder tramadol gelest en mijn rij-instructrice kon geen verandering of vermindering van m'n reactievermogen opmerken, maarja zoveel rij-ervaring heb ik niet dus misschien heb je hier weinig aan) en ik raak niet verstopt door tramadol. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Voor wat betreft die spiegel, dat werkt inderaad het beste, maarja ik heb geen spiegel ofzo, ik neem gewoon tramadol als ik veel pijn heb. Een spiegel zou wellicht beter zijn, maar nu ik het neem als ik pijn heb gaat het ook prima. ;)

Marianne:
Ik ben wel heel benieuwd hoe goed ik kan sporten met tramadol op! Als het mijn reactievermogen maar niet te erg beïnvloedt... Als dat wel het geval is, kan ik gelijk een streep zetten door 'project tramadol'.

Leonoor:
Ik hoop het ook voor je! Ik heb ook een periode tramadol geslikt, ben er nu helemaal vanaf.
Toen ik het slikte had ik eigenlijk niet eens door dat het invloed had op m'n reactievermogen, maar na het afbouwen bleek ik plotseling toch wel weer een stuk sneller te zijn. ;) Maar jij zult dat vast beter door hebben, omdat het voor jou relatief heel belangrijk is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie