Forum > HMS/EDS algemeen

Pijnstilling

<< < (3/31) > >>

Marielle:
Ik heb wel echt last gehad van mijn reactievermogen in het begin, zo erg dat ik het echt niet aandurfde om zelf auto te rijden. Binnen een paar weken was dat helemaal over, dan heb je ook een stabiele spiegel opgebouwd.

Nihlaeth:
Ik heb de eerste weken ook merkbaar tragere reactie gehad, het was eigenlijk niet veilig om met mijn rolstoel op pad te gaan, ik dwaalde heel erg af en had dan af en toe zo'n schok moment van ohja, ik was onderweg, ik moet opletten.

Maar daar heb ik nu totaal geen last meer van. Nu is het vooral andersom, ik word heel erg suffig en verward als ik te veel pijn heb en dat wordt dan minder als ik tramadol inneem. Ik heb ook geen last van een verslavende werking, als ik vergeet in te nemen krijg ik geen ontwenningsverschijnselen, alleen maar een hoop pijn.

Of het zonder spiegel ook goed werkt weet ik niet, ik heb 's nachts ook echt tramadol nodig anders slaap ik nauwelijks van de pijn. Ik slik overigens 's nachts een hogere dosis dan overdag.

Marianne:
De keren dat ik het geslikt heb, merkte ik niks van tragere reactie, maar dan zat ik ook alleen maar in het vliegtuig te zitten of te eten of zo. Heb er niet mee gesport of auto mee gereden. Lijkt me wel lastig trouwens als ik wel wat merk in het begin. Moet ik dan twee weken thuis blijven zitten wachten tot die bijwerking over is?

Nihlaeth:
Officieel gezien wel... Maar je kan moeilijk je leven even stil zetten. Misschien beginnen in een rustige week en vragen of iemand je die week kan taxi'en? Dan kijken hoe het gaat...

Lientje:
ik gebruik het nu vaak gewoon als ik het nodig heb merk gelukkig weinig bijwerkingen :).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie