Forum > HMS/EDS algemeen

Alternatieve pijnstilling

<< < (2/3) > >>

Maaike:
Dat is super lief van je Danies! Ik wil eerst even kijken of ik het via de pijnpoli kan proberen (dan wordt het in ieder geval ook vergoed). Maar als ik er daar niet uit kom, kom ik graag een keertje langs! Bedankt!

Danies:
Geen probleem, pijn is niet fijn ;) Heel veel succes met het regelen via de pijnpoli, ik hoop dat de TENS je bevalt en anders ben je altijd welkom.

*Inge*:
Ik heb ook een Tens hier liggen. Heb hem eerst een tijd gebruikt en toen had het wel enig effect op mijn pols. Toen de klachten erger werden begon hij minder effect te hebben. Wel haalde hij toen de piek-pijn wat omlaag, waardoor het iets draaglijker werd. Maar uiteindelijk had het niet genoeg effect en zijn we toch weer verder gegaan met de pijnstilling. Bij mij is hij als bruikleen via de verzekering. Ik moest hem overigens de hele dag door aan laten.

Janelle:
Danies, ik woon vrij dicht bij jou (Apeldoorn), zou ik hem eens mogen komen uitproberen?

Danies:
Dat mag zeker, alleen kan ik misschien beter bij jou komen want ik heb dan wel een gelijkvloerse woning (tegenover het station in het centrum dus op zich erg centraal) maar je moet er wel trappen voor op. (lang verhaal, bureaucratie maar het is zo'n ideaal en fijn huis) Je wil niet weten hoe ik boven kom :P

Als je iemand hebt die jou met een mobiele traplift omhoog kan tillen (ik wil dit ding best graag: http://www.trappenhulp.nl/) dan is het goed te doen. We kunnen ook bij m'n beste vriendin afspreken, die woont vlak naast het station in Deventer (als je met openbaar vervoer kunt reizen, dat weet ik natuurlijk niet) en heeft de woonkamer gewoon op de begane grond.

Zeg jij maar wat je het liefst wil, ik kan op zich nog wel een treinreis maken zonder al teveel gedoe... En ik heb een OV kaart  ::)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie