Forum > Stellingen over HMS/EDS

Stelling #14: Jezelf zwaar overbelasten zodat je iets leuks kan doen is prima.

<< < (2/3) > >>

rozemarijn:
Ik denk dat ik me aansluit bij Wendela wat dit aangaat...

Leonoor:
In de meeste gevallen oneens, maar er blijven natuurlijk uitzonderingen.

Sowieso hangt het er behoorlijk van af wat 'zwaar overbelasten' inhoudt. Als ik op vakantie naar Frankrijk ga, moet ik voor de reis echt ver over mijn grenzen en heb ik een week volkomen rust nodig - een BBweek zeg maar.:P Maar door die week herstelt het zich wel weer en kan ik daarna 2 weken heerlijk genieten. Dan vind ik het dus geen enkel probleem.
Maar zwaar overbelasten met blijvende schade wil ik beperkt houden tot de écht belangrijke dingen. Voor een zwangerschap zou ik dat best overhebben, voor veel andere dingen niet.

Dus als zwaar overbelasten inhoudt dat je flink rust moet nemen maar daarna wél weer opknapt, vind ik het in principe geen probleem als de activiteit het waard is.
Blijvende schade alleen heel uitzonderlijk. Maar volgens mij vind ongeveer iedereen die tot nu toe gereageerd heeft dat ongeveer. ;)

Yildiz:
Wanneer ik geen kinderen zou hebben zou ik voor "zwaar" gaan waarschijnlijk. Maar ik heb ze wel en ik wil er voor hun kunnen zijn dus hou ik het nu bij lichte overbelasting!!!

Maaike:
Soms heb ik het er wel voor over. Als ik iets echt graag wil doen, dan neem ik het best voor lief dat ik daarna een week veel minder of niets kan. Maar de grens ligt voor mij wel echt bij blijvende schade. Als ik weet dat ik mezelf er echt mee sloop, dan doe ik het niet.

Rika:
Ik sluit me volledig aan bij Yildiz

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie