Studie - gesloten
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Studie - gesloten  (gelezen 73965 keer)

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #60 Gepost op: 10 maart 2012, 16:34 »
Vroeg me trouwens wel af wat voor iemand de info heeft geschreven

Dat weet ik wel :). Fijn om te horen dat je het een goed verhaal vind en dat je er wat aan hebt.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #61 Gepost op: 15 maart 2012, 18:53 »
Ik heb vanavond een 7 gehaald voor een saai vak met heeeeel veel stof om te leren! Had het van tevoren totaal niet verwacht, want de oude tentamenvragen die ik op het forum van de studie vond waren super gedetailleerd en voor mij heel lastig (lees: niet) te beantwoorden. Maar het tentamen van vanavond bevatte heel redelijke vragen waar ik goed antwoord op kon geven.  :dance:

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Studie
« Reactie #62 Gepost op: 16 maart 2012, 08:25 »
Ooh lekker hoor Marianne!!! goedzo!

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #63 Gepost op: 27 maart 2012, 11:09 »
Ben vandaag maar weer eens langs de studieadviseurs geweest! Meneer fruit was er niet en ik moest het dus doen met de andere (ook heel aardige!) studieadviseur.
Ik heb net een paper van 45 pagina's af en hier mn handen en schouders flink mee verkloot (kan al dagen niet meer op mn linkerschouder liggen van de pijn) en heb dus besloten dat er een spraakprogramma moet komen. De studieadviseur die ik vandaag had wist niet of zoiets al aanwezig was op de uni. Ja ze hebben kurzweil, maar dat is waarschijnlijk niet adequaat. Dus nu gaat ze kijken of Dragon bijvoorbeeld er is. Zo niet dan kijkt ze naar de aanschaf ervan of een financiele tegemoetkoming naar mij toe.

Daarnaast gaan ze uitzoeken welke vakken volgend jaar gefilmd worden en of daar eventueel invloed op uit te oefenen is!  Zo kan ik tactisch mijn vakken kiezen en hopelijk minstens 1 vak per blok hebben waarvan ik de colleges thuis kan volgen met beeld en geluid.

Ik heb ook lekker geklikt over het vak wat ik nu aan het volgen ben. Ik heb recht op een week uitstel per opdracht en versoepelde aanwezigheidsplicht en dit vak doet daar helemaal NIKS mee. Ze hebben een 100% aanwezigheidsplicht. Als je vaker dan 1 keer met een hele goede reden afwezig bent ben je gezakt!  Er hebben al meerdere studenten doodziek in de werkgroep gezeten vanwege deze regel. Ik zit regelmatig in coma en onder hoge doseringen tramadol in die werkgroep omdat ik hm anders zou missen. Die ene keer afwezig heb ik al verspilt aan de dag dat mijn rolstoelkussen in de was zat (kattenpis) en ik dus op een oud kussen moest zitten en daar hele erge rugpijn en schuivende wervels van kreeg. En om nou te zeggen dat je veel leert van die werkgroepen.... De vorige keer hebben ze 3 kwartier besteed aan het maken van een poster!
Daarnaast heb ik maar 1 dag uitstel kunnen lospeuteren voor mn paper omdat ik anders de deadline niet zou halen (9 uur 'sochtends op maandag!) terwijl ik recht heb op een week.
De studieadviseur was helemaal niet blij met dit vak  :AA: En volgend blok heb ik hier deel 2 van :duivel:

Nou hopelijk kunnen ze dit allemaal geregeld krijgen voor me! Zou weer een hoop schelen! Eigenlijk moet ik voor volgend jaar ook mijn lestijden zien te regelen, maar ik heb eigenlijk geen zin om van mijn oude vertrouwde werkgroep te wisselen  :bloos:

Martinuzje

  • Gast
Re: Studie
« Reactie #64 Gepost op: 28 maart 2012, 20:03 »
Gefeliciteerd LunaJulia! Hopen dat je het vol kunt houden!

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #65 Gepost op: 28 maart 2012, 20:07 »
Gefeliciteerd!

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #66 Gepost op: 28 maart 2012, 22:21 »
Gefeliciteerd!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Studie
« Reactie #67 Gepost op: 29 maart 2012, 06:43 »
Gefeliciteerd!

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Studie
« Reactie #68 Gepost op: 29 maart 2012, 09:00 »
Gefeliciteerd!

Offline Rietjeleitje

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 32
  • (:
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #69 Gepost op: 29 maart 2012, 09:10 »
Gefeliciteeerd Julia!

Ingebord ik hoop dat een spraakprogramma gaat lukken voor je! Zou vast een hele hoop engergie/pijn schelen! En de rest van de punten die je hebt aangeven ook, wat het klinkt wel erg hard hoe het daar aan toe gaat met dat vak!? Onmensenlijk.
Lieefs Rianne

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Studie
« Reactie #70 Gepost op: 29 maart 2012, 11:00 »
Moet je wel goed mee oefenen hoor wendela...met dat spraakprogramma... Ik heb er regelmatig ruzie mee :P
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2012, 12:00 door Wendela »

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Studie
« Reactie #71 Gepost op: 29 maart 2012, 11:29 »
Ja weet ik Roos. Maar zoals het nu gaat kan het ook niet. Ik heb gewoon de hele tijd schoudersubs en dat paper heeft het wel erger gemaakt.

Amanda

  • Gast
Re: Studie
« Reactie #72 Gepost op: 29 maart 2012, 11:41 »
en dan niet gaan lopen vloeken en schelden tegen dat ding, want dat registreert ie dan ook! :lachen:

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Studie
« Reactie #73 Gepost op: 2 april 2012, 07:37 »
Klopt...

Rotschouders zeg wendela....
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2012, 11:58 door Wendela »

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Studie
« Reactie #74 Gepost op: 17 april 2012, 20:04 »
Whaaaah help, waarom twijfel ik nu weer!!

Ik zit te twijfelen over mijn vervolg studie of ik nu accountancy ga doen of maatschappelijke werk en dienstverlening.



pffffff moeilijk hooor

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal