1
Hulpmiddelen en praktische zaken / Re: Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding
« Gepost op: 7 februari 2016, 21:22 »
Ik kon in m'n nieuwe gemeente pas een rolstoel aanvragen op het moment dat ik bij die gemeente ingeschreven stond (ben afgelopen april/mei verhuisd). Dat heb ik dus ook meteen die dag gedaan maar ik heb van te voren wel gebeld en laten weten dat de aanvraag er aan zat te komen. Ze hadden m'n info dus al en wisten wat ik aan zou vragen, m'n telefoontje op de dag dat ik ingeschreven was was alleen om alles officieel in gang te zetten.
Ook met m'n oude gemeente heb ik contact gezocht en overlegd over wat ik moest doen in de periode dat ik nog geen rolstoel van m'n nieuwe gemeente had aangezien ik echt niet zonder kan. Gelukkig mocht ik zo lang de voorzieningen van m'n oude gemeente houden.
Ook met m'n oude gemeente heb ik contact gezocht en overlegd over wat ik moest doen in de periode dat ik nog geen rolstoel van m'n nieuwe gemeente had aangezien ik echt niet zonder kan. Gelukkig mocht ik zo lang de voorzieningen van m'n oude gemeente houden.