Forum > Andere gezondheidsvragen

Koorts'aanvallen'?

<< < (2/2)

Janelle:
Nou ja, overbelasting zal bij mij deels ook wel meespelen natuurlijk. En mijn medicijngebruik moet ik sowieso eens onder de loep laten nemen.
Daar had ik al een doorverwijzing voor aangevraagd, maar ik wacht nu, twee maanden later, nog steeds daarop.
Typisch mijn huisarts, die doet alles 'op haar gemakje'...

Momenteel zit ik op 39,6 en verkrampt alles... Terwijl ik vandaag toch een redelijk rustige dag had (1 college en een groepsles, en die groepsles was zelfs gewoon leuk, hihi!) en heel netjes mijn medicatie ingenomen heb. Expres op gelet. Maar momenteel krijg ik nog geen potje open, dus heb mijn ouders gebeld of ze even wilden komen helpen met mijn medicijnen...
Best bizar. Als ik dit teruglees, weet ik gewoon dat het verstandiger is om echt rust te nemen, maar die stap voelt zo groot...

Rachel:
Plus dat je voor college en groepsles ook nog een heel stuk heen en weer moet rijden. Al met al ben je toch weer zoveel uur verder ;)

Janelle:
Haha, tsja, dat vergat ik voor het gemak maar even... Je hebt gelijk Rachel, al bij al was ik 3,5 uur bezig. True, teveel!

Rachel:
 :knuf2: :knuf2: :knuf2:

rozemarijn:
Rust nemen is wel een grote stap misschien, maar het is inderdaad een grote stap natuurlijk. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie