Forum > School, studie, werk en uitkering

Solliciteren

<< < (3/24) > >>

Marielle:
Hoe bevalt je stage, Linda?

Succes met je gesprek, Inge. Ook al weet je zelf eigenlijk wel dat je daar niet lang zal blijven werken (omdat je hopelijk snel een leuke baan vindt in de goede regio van het land). Het klinkt wel als een mooie kans om concrete werkervaring op te doen en nog wat actuele referenties op te bouwen, en dus heel positief!

Ik heb morgen een klikgesprek met een van de teamleiders, als dat goed gaat (en dat verwacht ik eigenlijk wel), zit ik aanstaande maandag al in de training!

*Inge*:
Succes Marielle! Hopelijk pakt het positief uit, zolang je zelf dat positieve ook maar uitstraalt morgen komt het vast goed :)

Lientje:
mijn stage bevalt me super :)
leer er veel dingen en vind het ook allemaal heel erg intressant.
vandaag heb ik echt van alles en nog wat gedaan haha.
morgen ben ik weer van de bedrijfs leider (A) ze vechten nog net niet voor me lol.

Dineke:
Vorige week kwam de BPV Coördinator bij me langs omdat ze een stage voor me had. Dat bedrijf wou eigenlijk een oudere jaars maar die had ze niet meer. Daarom wou ze mij er naar toe sturen omdat ik goed werk lever. Nou een mooier compliment kun je niet krijgen. Heb me even verdiept in het bedrijf  en ik kan al mijn kerntaken daar uit voeren, dus dat is super!

Nu moet ik daar dus solliciteren.. Mijn eerste sollicitatie ooit, dus echt spannend! Deze week eerst even contact opnemen met het bedrijf over de sollicitatie en dan mijn CV met motivatie op sturen. En dan hopelijk op gesprek.
Maar ik zit nog een beetje met mn persoonlijk profiel, ik weet niet goed van mezelf te zeggen wat mijn eigenschappen zijn, welke vaardigheden ik bezit en wat verbeterpunten zijn. En dat moet toch wel in de CV staan.. Iemand tips hoe je daar achter kan komen?

Marianne:
Ik weet niet of er testjes of zo voor bestaan, maar misschien kun je klasgenoten, familieleden en vrienden vragen of zij wat te zeggen hebben hierover?


Wat gaaaaaf dat ze aan jou dachten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie