Forum > HMS/EDS algemeen

Tens

<< < (2/7) > >>

Annemarieke:
Als ik de elektroden op mijn schouders doe dan blijven ze niet echt goed plakken (behalve als ik op mijn buik op bed lig met mijn armen gestrekt langs mijn lichaam maar dat is niet echt comfortabel), op mijn onderrug blijven ze wel goed plakken! Heel irritant.

Maaike:
Misschien moet je voor de je schouders andere elektroden gebruiken? Of gebruik je daar misschien een soort creme ofzo, waardoor je huid wat vettig is?

Ik heb ook een tens, via de pijnpoli. Ik moest drie keer per dag een half uur of zonodig vaker en ik vond het echt heel erg fijn. Ik kreeg heel veel ontspanning in mijn rug, wat de pijn echt enorm verminderd heeft. Nu gebruik ik het niet meer dagelijks, alleen als ik te veel spanning heb.

Rachel:
Ik heb van dat spul om je huid te ontvetten speciaal voor de tens. Daardoor blijven bij mij de elektroden beter plakken. Misschien is dat een idee Anne?

Annemarieke:
Ja, dat zou ik ook nog kunnen proberen. Maar ik geloof niet dat mijn schouders vettiger zijn dan mijn rug, dus ik weet niet of het daaraan ligt. Volgens mij ligt het ook meer aan de bewegingen, want als ik stil zit dan blijven ze wel zitten. Maar nu plak ik er fixomul overheen en dan blijven ze wel goed zitten. :)

biancavanthul:
Vraagje: ik heb een hyperallergen huid en wil ook tens gaan gebruiken zijn er oon speciale electroden voor een hyperallergene huid?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie