Forum > (Rolstoel)sport

Rolstoelbasketbal

<< < (9/11) > >>

Ilona:
Oh pino dat verbaasd me eigenlijk want juist wsv stond altijd wel bekend om de goede begeleiding!

Janelle:
Ja, dat is dus ook wat ik altijd hoorde. Maar volgens mij ligt het vooral aan de huidige coach, die staat over het algemeen aan de kant en bemoeit zich erg weinig met de training. Ja, hij zegt wel wat er gaat gebeuren, maar geeft verder weinig tips. Speelt zelf ook nooit mee. Jammer!

Ilona:
Ja dat is inderdaad wel heel jammer dan! Al ik dit hoor besef ik me tegelijkertijd ook dat ik het dan wel heel erg getroffen heb met mijn tennistrainer

Rachel:
Ik wil heel graag naast de sportschool een sport doen waarbij ik wel helemaal kan mee doen. In plaats van mezelf toch erg moeten inhouden. Nu is in Ermelo een vereniging met meerdere rolstoelbasketbal teams. Misschien moet ik gewoon eens vragen of ik een proeflesje kan mee doen. Wat me wel opviel was dat van de 3 teams twee vooral hele jonge mensen in zitten. In team 1 zijn wel oudere maar dat is selectie dus ja daar heb ik ook niks aan hihi..

Maaike:
Ik ben net weer begonnen met rolstoelbasketbal en 26 oktober heb ik mijn eerste wedstrijd. Het is bij de vereniging waar ik eerder ook heb gespeeld, maar nu zit er meer niveau in én we hebben een goede trainster.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie