Forum > School, studie, werk en uitkering

Studie

<< < (3/31) > >>

rozemarijn:
Ik denk dat balen heel erg logisch is op dit moment. Maar na een tijdje begin je te beseffen dat het echt niet anders kan en dan komt de berusting ook vanzelf. Je mag er ook best even verdrietig van zijn, dat mag je best toelaten.

Leonoor:
Een aanrader voor mensen die wel willen studeren maar niet veel fysieke en financiele ruimte hebben: je hebt tegenwoordig steeds meer MOOC's. Dat zijn gratis cursussen via internet, gegeven door universiteiten van over de hele wereld. Krijg je dus ook geen studiepunten voor, maar is wel redelijk op niveau; vooral bedoeld voor je eigen ontwikkeling dus. In hoeverre het waarde heeft op de arbeidsmarkt weet ik nog niet..

Maar ik ben nu met de MOOC van de UvA bezig (heeft behoorlijk veel media-aandacht gehad). Gaat over communicatie en je studeert dan echt met mensen van over de hele wereld! Is erg leuk, ook het samen studeren en verder discussieren op het forum. Dacht dat er hier misschien wel meer waren die daar plezier aan kunnen hebben  :D, dus vandaar dat ik het even deel.

rozemarijn:
Klinkt in ieder geval echt fijn. Ik ga s kijken of dat wat is voor de momenten dat ik me echt mocht vervelen

Maaike:
Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn PhD. Maandag sprak ik mijn docente/hoofd van de doctoral school aan en die vond het heel vreemd dat het zo lang duurt. Ze ging erachteraan en zij dat het niet te lang meer moest duren, maar dat ze heel veel aanvragen hadden gekregen en dat het daarom langer duurt. Maar nu heb ik nog niks gehoord...

Ik kreeg vandaag wel een mailtje over een congres over gender en disability van een docente die mijn voorstel heeft gelezen en dacht dat het erg interessant kon zijn. Dat lijkt me opzich positief toch?

rozemarijn:
Dat denk ik wel hoor Maaike..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie