Forum > (Rolstoel)sport

Rolstoelbasketbal

<< < (3/11) > >>

Janelle:
Nice! Heb je ergens een foto staan? En afmetingen enzo?

Marianne:
Een foto zou ik moeten maken, dat is op zich zo gebeurd. Maar als de afmetingen toch niet kloppen (en die kans is groot), heeft dat weinig zin.
Het gaat om een Quickie Allcourt. Dat is een verstelbare rolstoel, wat heel erg handig is voor een 'beginner' die nog niet precies weet hoe hij wil zitten. Hij was eerst van een man van 1.97 meter en ik ben 1.68 en heb er ook goed in kunnen basketballen. De rugleuning is in hoogte verstelbaar (net als de zithoogte voor en achter en de voetensteun), de zitbreedte is 38cm en de zitdiepte volgens mij 43cm (maar dat kun je altijd inkorten, door de voorkant van de zitting los te halen en om te klappen en het kussen wat naar achteren te leggen).

Er horen twee 26" wielen bij, maar ik heb er nog maar een... handig he. Daarom staat hij ook niet op Marktplaats ;). Maar ik kan waarschijnlijk wel aan andere wielen voor de stoel komen. Even een dealtje sluiten met iemand, want ik heb nog een heleboel 25" wielen staan, dus ik moet een paar zien te ruilen en het komt goed.

En oh ja: de kleur is geel. De bumper is zwart (hoewel er veel lak van de bumper af is, dus hij is nu zwart/zilver).

Even denken, wil je nog meer weten?

Groetjes

Janelle:
Klinkt goed. Is de zitbreedte ook verstelbaar? Hoewel ik volgens mij wel in een 38 cm stoel moet passen.
Ben stiekem toch wel benieuwd naar een foto... En hoeveel vraag je ervoor?

Marianne:
De zitbreedte is in principe niet verstelbaar. Ik zal straks even een foto maken.

Hoeveel ik vraag hangt even af van of ik hem met of zonder twee wielen aan je lever ;). Wat mij betreft mag je hem met één wiel (heb wel twee asjes voor je) voor 300 euro hebben. Met twee wielen kost het wat meer, maar dat hangt even af van of ik aan wielen met 'gewone' spaken of aan Spinergy wielen kan komen.

Janelle:
Dat klinkt behoorlijk betaalbaar! Met twee wielen is natuurlijk net wat handiger, ik weet niet of ik zelf voor een redelijke prijs ergens één wiel ga kunnen vinden. Dus als je eraan zou kunnen komen?
Als ie al met al zo rond de 500 à 600 euro uitkomt, kan ik het betalen...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie