Forum > School, studie, werk en uitkering

Teruggave WTCG

<< < (3/24) > >>

Annemarieke:
Van het UWV is een teruggave van ziekenfondskosten of zoiets. Ik weet het niet precies, maar dit is in ieder geval iets anders!

Oké, dan kan het dus nog een maandje duren! :D

Martinuzje:
OK, nou dan wachten we het gewoon af! Ik herinner me nu inderdaad ineens dat ik vorig jaar inderdaad ook een brief van het CAK had gekregen met daarin het fijne bericht dak geld kreeg... Nu maar afwachten

Janelle:
UWV heb ik inderdaad ook al binnen, CAK nog niet, ook nog niks van gehoord. Maar vorig jaar is dat gewoon netjes gekomen, dus ga ik ervan uit dat het nog wel komt!

Annemarieke:
Ik had trouwens vorig jaar teruggave WTCG gekregen omdat ik toen een toekenning had gekregen dat jaar voor m'n nieuwe stoel (omdat ik mijn Quickie Helium vorig jaar september ong. kreeg). En aan de telefoon zei iemand op het callcentre dat ik de tegemoetkoming dan alleen dat jaar zou krijgen omdat ik de toekenning in 2011 kreeg (omdat ik toen ook mijn stoel kreeg). Maar die tegemoetkoming krijg je dan toch elk jaar? Zolang je gebruik van je stoel maakt? Of echt alleen in het jaar dat je 'm teogewezen krijgt?

rozemarijn:
Volgens mij gewoon elk jaar, je hebt toch een WMO toekenning die in ieder geval 5 jaar duurt? Of hoe lang dat in je gemeente ook moge  zijn....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie