Splints
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Splints  (gelezen 20518 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #45 Gepost op: 27 september 2013, 11:41 »
Wat fijn, Ilona!

Bij mij is ook niet alles tegelijk besteld. Eerst kijken of het bevalt en daarna konden we mooi de eerste ringen gebruiken om de maten van de overige ringen exact te bepalen.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #46 Gepost op: 20 augustus 2014, 20:35 »
Ik ben sinds zondag een splint kwijt. Ik weet dat ik hem in huis verloren moet zijn, maar ik kan hem nergens vinden. Ik vermoed dat hij bij het afval belandt is. Na hoeveel dagen zouden jullie een nieuwe splint aanvragen, dus dat je de hoop op terugvinden hebt opgegeven? Hij was al meer dan twee jaar oud, dus ik heb volgens mij sowieso wel recht op een nieuwe.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #47 Gepost op: 22 augustus 2014, 16:15 »
Als hij ouder dan twee jaar is zou ik iets van een weekje wachten.  Als hij in huis moet liggen zou ik je kleding controleren daar blijft er bij mij nog wel eens in hangen.

Offline darkangel

  • Beginner
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
Re: Splints
« Reactie #48 Gepost op: 22 augustus 2014, 20:07 »
Onder in een tas wil bij mij nog wel eens wat liggen. In de koelkast ook wel een keer.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #49 Gepost op: 23 augustus 2014, 20:39 »
Tussen het beddengoed haha.

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #50 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:11 »
Ik vermoed dat hij in een van de afvalzakken is belandt. Ben hem ergens in de avond verloren. We hadden een buurtbarbecue en vanwege de regen, vind die bij mij in de woonkamer en tuin plaats. De ring ligt niet in de badkamer (heb ook de wasmand gecheckt), kan niet in de slaapkamer liggen (daar ben ik niet geweest) en ook in de woonkamer ben ik hem niet tegengekomen...
Heb al met de reva-afdeling van het ziekenhuis gebeld. Hopelijk volgt er een verwijzing voor drie nieuwe splints (heb ze alle drie al 2,5 jaar, ben er nu een kwijt en een andere kan beter een iets andere maat hebben).

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #51 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:38 »
Dan heb je alle voor de hand liggende plekken wel gehad, hopelijk krijg je snel nieuwe!

Ik ben er momenteel ook een kwijt. Ik denk/hoop dat mijn polssplint nog in mijn auto ligt, dus bij het schadeherstelbedrijf. Eerlijk gezegd heb ik er totaal niet op gelet - had op dat moment veel pijn en ze zeiden dat de auto na een week wel weer klaar zou zijn. En als hij daar nu niet ligt, dan waarschijnlijk hier ergens gewoon in huis.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #52 Gepost op: 25 augustus 2014, 12:19 »
Ik hoop dat het snel word geregeld! 

En mar,  dat die van jouw nog gewoon in de auto ligt.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #53 Gepost op: 25 augustus 2014, 15:10 »
Ik hoop dat jullie ze snel weer vinden :) Ik ben er sinds de huishoudbeurs vorig jaar al eentje kwijt haha.. Ik moet stiekem gewoon even een andere laten aanmeten.

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #54 Gepost op: 2 september 2014, 15:09 »
De reden dat splints van zilver zijn was, dacht ik, dat het stevig is en het vrij weinig allergische reacties oplevert (want bij plastic gaat het irriteren als je zweet bijv.)
Maar ik kan mijn silversplints maar weinig dragen omdat ik alsnog eczeem krijg, bij plastic splints is dit nog veel beter. Herkend iemand dit?

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #55 Gepost op: 2 september 2014, 15:29 »
Ja.. Ik krijg als mn splints draag dishydrotisch (of hoe schrijf je zoiets) eczeem.  Plastic splints irriteren trouwens ook enorm. Dus ik ga voor af en toe dragen

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #56 Gepost op: 2 september 2014, 15:31 »
Ja ik dus ook. Vochtbultjes die vaak ook gaan ontsteken en jeuken wat ontzettend pijnlijk en vervelend is. Bij plastic is dit nog veel en veel erger, en bij siliconen ook. stom  >:(

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Splints
« Reactie #57 Gepost op: 2 september 2014, 15:32 »
Heel stom. Ik heb nog gevraagd aan mn ergotherapeut destijds of er nog alternatieven zijn. Ja, gouden splints. Maar ik zie mezelf die niet zo een twee drie dragen. Of mijn verzekering t vergoeden

Offline Marielle

  • Beheerder
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.661
  • hier staat ook iets
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #58 Gepost op: 2 september 2014, 17:29 »
Zilver is eigenlijk best huidvriendelijk, lastig hoor als je daar ook niet tegen kunt. Bij echte allergische reacties krijg je goud gewoon vergoed, bij een beetje gevoeligheid niet.

Ik heb mijn splint weer terug, die lag inderdaad in de auto. :-)

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Splints
« Reactie #59 Gepost op: 2 september 2014, 20:51 »
Ik heb op dit moment een duimsplint waar een breuk in komt als ik hem nog langer zou dragen. Gelukkig heb ik nog een reserve splint. Die draag ik nu dan ook. Mijn splint gaat binnenkort voor reparatie. Maar ik vind wel dat hij erg snel al scheurtjes vertoont. Ik heb deze splint sinds begin februari dit jaar.  :/

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal