Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Handbikes

<< < (91/93) > >>

Zwaantje:
Ik reed gisteren met mijn handbike in het bos. En ineens voel ik dat ik zowat geen bocht naar links kan maken, heel veel weerstand. Maar goed, wist niet waar het vandaan kwam dus ben nog een stuk verder gefietst. Toen merkte ik dat de bevestiging van de accu was gebroken, waardoor de accu tegen het rekje van mijn voorwiel aan komt aan de linker kant (waardoor ik niet naar links kon sturen). En door de hobbeltjes raakte de accu helemaal los, gelukkig zat het snoertje nog wel vast waardoor de elektrische ondersteuning bleef werken. Dus ben naar huis gefietst met een losse accu op mijn voeten. Toen de spoed dienst van Harting Bank gebeld. Deden eerst super moeilijk maar wilde toen wel even langs komen. De accu is er nu provisorisch op gezet met tiewraps. De goede onderdelen moeten nog besteld worden, hopelijk schieten ze een beetje op daar...

Jamie:
buiten neer zetten allen met slot, en bij mn bike met motortje, moet er om het kastje een plastic hoesje tegen nat worden in de regen.

mijn handbike met motor vloog weken terug de gashendel af en wacht nog steeds op vervanging ervan.

rozemarijn:
Zijn er, naast de Stricker nog andere adequate handbikes, die meer ondersteunen dan de speedy duo2 en die harder gaan dan 14km/h??

Jamie:
double performance en TNS hebben er 2 dacht ik. :-)

Rachel:
De handbike van roam, maar wat voor de één adequaat is hoeft dat voor een ander niet te zijn natuurlijk. Maar die van roam is zeer compact en gaat ook harder, daar heb ik eerst de passing mee gehad. Maar ik ben op stricker uitgekomen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie