Forum > HMS/EDS algemeen

In de media

(1/4) > >>

Marianne:
In het beginbericht van dit draadje houden we een overzicht bij van wanneer er in de media aandacht is geweest voor HMS of EDS. Dus heb je iets gezien/gehoord in een tijdschrift, op televisie, op de radio et cetera: meld het hier!


Televisie:
Je zal het maar hebben seizoen 7
Je zal het maar hebben seizoen 6
Je zal het maar hebben seizoen 2
Jong 2010
Geluk in uitvoering 2010
RTV Utrecht - 11 december 2010 - Westbroek! minuut 14

Tijdschriften:
SPAM! 2006 - PM Marianne voor het artikel
MEE nieuws 2009
Jongerenblad "Insite" van de EO - 2010
Support Magazine 3 2010 - "Body en mind"
Het Parool - 5 februari 2011

Onderstreept is klikbaar

zonne:

DEN HAAG - Alleen mensen die recht hebben op verblijf in een zorginstelling maar ervoor kiezen zelf zorg te kopen, komen nog in aanmerking voor persoonsgebonden budget (pgb).

http://www.nu.nl/politiek/2530218/kabinet-snijdt-in-persoonsgebonden-budget.html

Marielle:
Wat voor consequenties heeft deze maatregel voor jou, Zonne?

zonne:

--- Citaat van: Marielle op  3 juni 2011, 10:51 ---Wat voor consequenties heeft deze maatregel voor jou, Zonne?

--- Einde van citaat ---

Deze maatregel is voor mij desastreus. Ik raak mijn werk kwijt, mijn zorg kwijt en mijn kind kwijt (die dan niet anders meer dan naar een jeugdzorginstelling kan).

Nigelle:
Zou het kunnen dat als je kind naar een zorginstelling moet dat je er dan ook recht op blijft hebben? Dan is er toch ook sprake van recht op verblijf in een zorginstelling, maar zelf zorg in willen kopen. Of geld dit niet voor ouders met kinderen die zorg nodig hebben?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie