Forum > School, studie, werk en uitkering

UWV- uitkeringen

<< < (2/29) > >>

Nihlaeth:
Ok, net terug van mijn herkeuring, ging gelukkig heel goed. Heb me echt voor niks zo'n zorgen gemaakt. Was een hele aardige arts, en hij wou alleen weten met wat voor dingen ik o.a. hulp ontvang. Heb hem ook uitgelegd dat ik veel dingen nog zelf doe die ik eigenlijk niet zou moeten doen en ook dat heeft hij meegenomen. Ik krijg mijn ophoging sowieso, zelfs met terugwerkende kracht vanaf juni vorig jaar. Hij moet alleen nog even kijken of het nu 85% of 100% gaat worden, hij ging de regels er nog even op nazoeken. Hij dacht dat 100% alleen was voor mentaal gehandicapten die oppas nodig hebben, maar goed, ik zie het wel dan.

Ik ben erg opgelucht! Enne, 85% is nu niet genoeg om het te redden, maar als ik 20 ben waarschijnlijk wel. Wat ik nog krijg voor terugwerkende kracht zou genoeg kunnen zijn om te overleven tot die tijd.

Rika:
Oooo wat een goed nieuws Nih, eindelijk ook eens iets positiefs voor jou. Dan is het nog steeds survivelen maar iig al een stuk minder dan nu.

Ik hoop dat dit je wat rust gaat geven.

rozemarijn:
Fijn Nih!! 100%  voor mentaal gehandicapten? Ehm.. Ik ben 100% afgekeurd....hmm dan zou ik dus volgens jouw arbo arts mentaal gehandicapt zijn..!
Ik ben dan wel afgekeurd op arbeidstechnische reden en niet op medische reden (want dan moet je bedlegerig zijn en niks zelf kunnen, aldus mijn arts)

Maar het is wel goed nieuws zeg!

Linn:
Wat fijn Nih! Er goed nieuws!

Nigelle:
@Roos: Het gaat hier om ophoging naar 100% uitkering uitbetalen. Als het goed is krijg jij 75 of 70 %. En Nih. wilde een ophoging vanwege hulpbehoefendheid.

Wat fijn dat je het zelfs met terug werkende kracht krijgt. Helemaal als het 100% wordt. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie