Marianne jouw verhaal komt me zoooo bekend voor.
Mijn accu's van de speedy duo 2 deden het steeds minder lang. In april kwamen ze lang voor een jaarlijkse keuring, dus ik geen nieuwe afspraak gehad maar het probleem aangekaart bij de monteur die voor de keuring langs kwam. Hij heeft meteen de accu's doorgemeten en die moesten inderdaad vervangen.
8 mei kwam er iemand langs: ik kom voor de handbike om de accu's te vervangen, Ja fijn, daar staatn mijn handbike.. Oeps, verkeerde accu's besteld. Hij zou terug gaan en met spoed nieuwe accu's leveren en monteren.
13 juni, eindelijk komen ze langs, 4 weken is erg lang zonder goede vervoers voorziening. Maar voor Harting bank is dit spoed. Oeps, weer verkeerde accu's/ Nieuwe met hoge spoed besteld en nieuwe afspraak maken. Tsja, kan gebeuren hoor, wij zijn immers ook maar mennsen, zei hij!!!
35 juni: bellen of de accus er al zijn en of ik nieuwe afspraak kan maken. Nee die waren er nog niet. Ik voor de zekerheid het serie nummer doorgegeven zodat ze niet weer met de verkeerde aankone, duurt nu immers al zo lang
8 juli": Ze komen eindelijk weer langs, en wat denk je: je gelooft het niet: WEER VERKEERDE ACCU'S.
Nu heb ik een klacht gemaakt.. Na deze klacht kon het ineens wel goed gaan met welgemeende excuses.
Inmiddels zijn mijn accu's dus vervangen, maar inmiddels heb ik ook een nieuw vervoersmiddel gekregen: een scootmobiel.