Handbikes
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Handbikes  (gelezen 151134 keer)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #345 Gepost op: 4 mei 2013, 21:37 »
Omdat het te zwaar is voor je armen? Of...??

Offline Lientje

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.428
    • Bekijk profiel
    • LYN-Design
Re: Handbikes
« Reactie #346 Gepost op: 5 mei 2013, 12:44 »
Maar ilona jij handbike toch zonder ondersteuning? dat is ook achterlijk zwaar.
Ik zou het je niet na doen ieder geval.

Ik ga een nieuwe handbike krijgen trouwens :D Mijne is versleten en niet meer geschikt voor mij.
Wil eigenlijk dezelfde als rachel maar hopelijk wilt welzorg daar ook mee akkoord gaan.

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Handbikes
« Reactie #347 Gepost op: 5 mei 2013, 16:12 »
Klopt ik heb nog geen ondersteuning met de revalidatie gaan we kijken naar. Waar mijn rolstoel aan moet voldoen en eventueel mijn handbike. Maar waarschijnlijk wordt het een andere rolstoel en dus ook iets anders kwa handbike

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #348 Gepost op: 30 juli 2013, 17:09 »
Marianne jouw verhaal komt me zoooo bekend voor.

Mijn accu's van de speedy duo 2 deden het steeds minder lang. In april kwamen ze lang voor een jaarlijkse keuring, dus ik geen nieuwe afspraak gehad maar het probleem aangekaart bij de monteur die voor de keuring langs kwam. Hij heeft meteen de accu's doorgemeten en die moesten inderdaad vervangen.

8 mei kwam er iemand langs: ik kom voor de handbike om de accu's te vervangen, Ja fijn, daar staatn mijn handbike.. Oeps, verkeerde accu's besteld. Hij zou terug gaan en met spoed nieuwe accu's leveren en monteren.

13 juni, eindelijk komen ze langs, 4 weken is erg lang zonder goede vervoers voorziening. Maar voor Harting bank is dit spoed. Oeps, weer verkeerde accu's/ Nieuwe met hoge spoed besteld en nieuwe afspraak maken. Tsja, kan gebeuren hoor, wij zijn immers ook maar mennsen, zei hij!!!

35 juni: bellen of de accus er al zijn en of ik nieuwe afspraak kan maken. Nee die waren er nog niet. Ik voor de zekerheid het serie nummer doorgegeven zodat ze niet weer met de verkeerde aankone, duurt nu immers al zo lang

8 juli": Ze komen eindelijk weer langs, en wat denk je: je gelooft het niet: WEER VERKEERDE ACCU'S.

Nu heb ik een klacht gemaakt.. Na deze klacht kon het ineens wel goed gaan met welgemeende excuses.

Inmiddels zijn mijn accu's dus vervangen, maar inmiddels heb ik ook een nieuw vervoersmiddel gekregen: een scootmobiel.

Offline Rachel

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.471
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #349 Gepost op: 30 juli 2013, 17:53 »
Hihi Zwaantje, sorry ik moest toch een beetje lachen maar dat kwam vanwege de 35 juni ;)

Verder is het natuurlijk bizar slecht! Maar ik hoor veel zulke verhalen de laatste tijd  :o

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #350 Gepost op: 30 juli 2013, 17:56 »
haha ik bedoel natuurlijk 25

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Handbikes
« Reactie #351 Gepost op: 31 juli 2013, 12:24 »
Jemig zwaantje. Wij zijn trouwens sinds kort over naar Harting Bank. Normaal gesproken ging alles prima, maar nu bestelden ze tot 3 keer toe verkeerde onderdelen voor mn handbike (rem was stuk etc)...-.-

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #352 Gepost op: 31 juli 2013, 13:11 »
Hier gaat het ook geregeld verkeerd bij Hart(verzakk)ings-bank. Laasts zouden ze een exrta hoes bestellen voor mijn Roho kussen. Hadden ze hem voor de Jay besteld die ik al maanden niet meer gebruik. Vorig jaar hebben ze 2 maanden gedaan over de juiste band voor mijn handbike bestellen. Schiet dus echt niet op. Als er iets met mijn handbike is geef ik vaak aan de monteur door dat DP het zo kan maken. En vaak mag ik daar dan ook wel heen. Daar hebben ze ook de onderdelen 9 van de 10 keer liggen en ik ben er in 15 minuten heen gereden. ;)

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #353 Gepost op: 3 augustus 2013, 20:38 »
Hier werken ze met emcart en tot nu toe bevalt dat me gelukkig prima

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #354 Gepost op: 7 augustus 2013, 22:45 »
Nigelle wat is DP?

Martinuzje

  • Gast
Re: Handbikes
« Reactie #355 Gepost op: 8 augustus 2013, 06:57 »
Double Performance ;)

Offline Marianne

  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 2.832
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #356 Gepost op: 8 augustus 2013, 07:31 »
Ik begrijp nu waarom ze mijn handbike niet gemaakt hebben. Enkele weken geleden is mijn gemeente overgestapt naar Welzorg, dus B**nh*kk*r wilde natuurlijk geen kosten meer maken. Ik heb nu een nieuwe handbike gekregen en de oude is meegenomen. Heb wederom een Speedy Duo 2, maar nu van het nieuwe type (zonder sleuteltje, is niet zo nieuw hoor, bestaat ook al jaren, maar nieuwer dan mijn oude met sleuteltje).

Offline Zwaantje

  • Moderator
  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.723
    • Bekijk profiel
Re: Handbikes
« Reactie #357 Gepost op: 8 augustus 2013, 11:14 »
Oooh maar dat is alleen maar fijn toch ?:) Een nieuwe..

Myrthe

  • Gast
Re: Handbikes
« Reactie #358 Gepost op: 8 augustus 2013, 13:27 »
Mijn handbike komt naar verwachting over 3 weken, spannend!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Handbikes
« Reactie #359 Gepost op: 8 augustus 2013, 13:47 »
Wuuuh ech wel!

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal