Forum > Andere gezondheidsvragen

Het verband tussen EDS en andere ziektes

<< < (2/3) > >>

Marianne:
Dat vind ik wel een goede, Enoë.
Van type drie plus had ik nog niet gehoord. Zal binnenkort eens op zoek gaan naar meer informatie daarover. Mocht een van jullie er goede artikelen of betrouwbare websites over weten, dan hoor ik het graag! (Wel in een ander topic, als je de informatie wilt plaatsen, om topic-vervuiling te voorkomen.)

Nigelle:
Zou bij mij iig wel een verklaring zijn hoe het allemaal loopt bij mij. Dat 3 plus type. Maar dan nog zit ik met enkele dingen die nog niet verklaard zijn. Heb redelijk goed wondgenezing en bij mij werken ook lokale verdovingen. Iets wat niet echt EDS-achtig is. Iig niet bij de types die nu bekent zijn.

Rachel:
Ik denk dat je daar zeker gelijk in hebt Enoël, maar ik moet zeggen dat ik al eerder onder behandeling was voor interne problemen dan dat ik wist dat ik eds had. De kinderarts had geen idee van eds destijds en wij ook niet.

Leonoor:
Ik was ook eerder onder behandeling voor interne problemen. Daardoor is uiteindelijk hypermobiliteit geconstateerd. Forse gewrichtsklachten kwamen pas later, waarna EDS pas als optie kwam.

Zwaantje:
Ik vind EDS3 plus wel heel interessant. het zou voor mij in ieder geval een hoop verklaren!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie