Forum > Andere gezondheidsvragen

Voor ieder mankement, vraag het de doktersassistent!

<< < (2/51) > >>

Rika:
Kan Ru niet met je mee gaan?

Je kan toch niet met die rare blazen blijven zitten. Zeker niet op je ooglid!

Nihlaeth:
Of er nu iemand mee gaat of niet, op het moment dat ik naar dr. B. ga breng ik mijn leven in gevaar. Zal niet de eerste keer zijn dat ze me een paniek aanval inwerkt waar ik suicidaal uit kom. Dus dan is het veiliger om te blijven zitten hiermee, als het erger wordt en er meer gekke dingen gebeuren kan ik altijd naar de huisartsenpost dit weekend.

Enne, die blaasjes zijn niet het grote probleem hoor. Voel er weinig van. Meer dat ik pijn rond mijn oog heb, migraine op de manier dat ik dat twee jaar geleden had, ontstekingen en darmproblemen. Er gaat iets mis en ik heb geen idee wat precies. Ik ga wel even mijn temperatuur bijhouden vandaag, miss dat ik daar wijzer van word...

Nigelle:
Van een arts een paniekaanval krijgen is niet de bedoeling. Dan kan je idd vanavond of dit weekend beter naar de hap gaan. Hopelijk heeft dr B daar dan geen dienst.

Rika:
@Nih, getver wat een engerd die dok B. Als hij jou zo ver weet te drijven dat je zo op een consult van hem reageert. Ga er maar niet naar toe. Eventueel idd vanavond naar de hap of zo.

Wendela:
Na 2 weken met een hechting in mn onderarm te hebben gelopen mocht hij er vandaag uit. Al sinds zaterdag werd hij gevoelig, dikker en rood. Toen hij eruit gehaald werd vandaag kwam er wat pus uit (en zag ik dat t litteken al breder was dan normaal  :-X aarg)
Er zit nu betadine op met een pleister (ugh pleister), moet ik er nog meer mee doen? Hoe lang mag het blijven pussen en rood zijn voor ik aan de bel moet trekken?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie