Forum > Andere gezondheidsvragen

Raar!

<< < (2/3) > >>

Wendela:
De uitval kan ik wel plaatsen bij een beknelde zenuw in je nek. Ik heb het zelf als ik mijn arm strek, dan gaat een gedeelte van mn hand tintelen. Bij jou ligt het punt van beknelling dan hoger.
Maar wat ik raar vind is de zwarte vlekken voor je ogen. Want de zenuwen daarvan gaan helemaal niet via de rug. Dus dan zou je weer eerder denken aan een tijdelijk tekort aan bloedtoevoer.

Voel je je ook wazig? Hoe lang duurt een aanval? Hebj e het gevoel erbij flauw te vallen na een tijdje?

Rachel:
Helemaal niet aan gedacht! Zoals eerder aangegeven dacht ik aan een zenuw.

Maar ik heb ooit een keer een bloedvat klem gehad in mijn nek. Toen ging ik inderdaad tegen de grond. Zwarte vlekken etc. Ik was ook erg misselijk en het voelde heel weird.

rozemarijn:
Ik voel me dan idd wazig en misselijk.. een aanval duurt niet zonlang, paar minuten en zodra ik dan weerwiebel is het weg. Aks ik wiebel en ik doe t niet nog een keer dan verlies ik mn zicht in mn rechteroog heemaal en das eng. Gisteren heeft niels mn hoofd vastgepakt en even opgetild...tot nu toe is dus alles weg. Geen rare dingen. Na een soort "flop" gevoelen geluid was t oke.

Nihlaeth:
Ik denk ook dat het een nekwervel is.

Als er een zenuw in je nek klem zit, kan dat een migraine aanval veroorzaken, waar je onder andere zwarte vlekken en gezichtsveld verlies bij kan krijgen, ik heb het ook.

Voorzichtig mee zijn, je nek niet te zwaar belasten en goed recht houden (niet te veel opzij kijken), hobbels en schokken vermijden tot het wat stabieler is. En als het blijft gebeuren idd aan de bel trekken, dit is niet iets waar je veilig mee rond kan blijven lopen.

Zwaantje:
Roos ik vind dat je er naar moet laten kijken. Het is niet goed in ieder geval.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie