Rolstoelhockey
Sponsored links by Stichting Lucifer:

Auteur Topic: Rolstoelhockey  (gelezen 67567 keer)

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #180 Gepost op: 21 september 2012, 21:07 »
Plezier heb ik zeker gehad, ik ben helemaal gesloopt nu maar wel op een lekkere manier

Ik vond het heel leuk alleen jammer dat ik de oudste ben én de enige vrouw. Volgende week nog een proefles doen.

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #181 Gepost op: 22 september 2012, 13:14 »
Bij mij op de vereniging was M ook heel lang de enige vrouw. We zijn nu met z'n 3en.  ;)   Nog niet veel dus.

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #182 Gepost op: 23 september 2012, 02:28 »
Tja, vrouwen zijn idd vaak in de minderheid bij de hockey. Ik ben de enige op de woensdagavond training, gelukkig komen er op de zaterdag steeds meer :) (maar nog steeds een grote minderheid). Het maakt het sporten niet minder leuk hoor! Veel plezier vast volgende week.

Wat jammer dat je gestopt ben met fly-ballen trouwens! Dat vond je zo leuk om te doen en je had zelfs een speciale rolstoel-aanpassing van de gemeente. Jammer zeg om het dan op te moeten geven.

Offline Rika

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.575
  • Life is a bitch. Try to make the best of it!
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #183 Gepost op: 23 september 2012, 08:07 »
Ik vind het ook niet erg hoor om de enige vrouw te zijn.

@Wendela, ik ben zoekend naar een vereniging die op andere tijden/dagen traint en mn buggy Wheel gebruik ik ook voor naar het Bos en zo met de honden.
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2012, 11:37 door Wendela »

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #184 Gepost op: 24 september 2012, 15:24 »
Oh M. bij ons was ook jaren en jarenlang de enige vrouw. En toen opeens waren we met zn drietjes. En toen met zijn tweetjes. En nu zijn er vier, die wekelijks komen trainen enzo. Vrouwen trekken wat dat aangaat andere vrouwen aan :P

Tenzij je Wendela heet, dan trek je ballen aan....:P

Offline Ilona

  • Forummeubilair
  • *****
  • Berichten: 1.167
    • Bekijk profiel
    • hmsvrouwtje
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #185 Gepost op: 24 september 2012, 17:23 »


Tenzij je Wendela heet, dan trek je ballen aan....:P


 :lachen:

Bij het tennisen bij ons is er maar een man tussen de vrouwen dus het kan wel hihihihi

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #186 Gepost op: 25 september 2012, 01:46 »
Ach ja..ik probeer andermans stick te kussen (auwww, lip stuk enzo)..das ook geen handige actie...:P

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #187 Gepost op: 25 september 2012, 12:58 »
Tenzij je Wendela heet, dan trek je ballen aan....:P

Whahahahahah, ja en nu woon ik samen met de ballen-man hihi.  :P

Mensen die niet snappen waar we het over hebben: dit was de openingszin van J., waar ik nu al weer bijna 3 jaar een relatie mee heb. Hij zei dit tijdens een hockey-training en daarna vond ik hem best wel stom hahaha.

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #188 Gepost op: 26 september 2012, 08:14 »
@Wedela: weet jij de juiste speellocatie van Gorinchem? Is dat de oosterbliek of toch de de hoefslag? Leuk als de knhb de ene op geeft en onze trainer de andere.  :/

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #189 Gepost op: 26 september 2012, 11:14 »
Nou zo stom dat je daarna verkering met hem had en nu dus met hem samenwoont Wendela :P

Offline Wendela

  • Verslaafde
  • *****
  • Berichten: 1.983
  • Orthopedagoog IO: voor al uw losbandige kinderen!
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #190 Gepost op: 26 september 2012, 12:54 »
Nou zo stom dat je daarna verkering met hem had en nu dus met hem samenwoont Wendela :P
whahah ja :P

Uh Nigelle, ik weet het zo niet uit mijn hoofd. Zal het aan J vragen. Maar kan jij wel hockeyen dan met alle huidige problemen?

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #191 Gepost op: 26 september 2012, 17:45 »
Weet ik nog niet. Dinsdag ga ik nog naar mijn handchirurg en wil dan ook vragen of het al mag. En tijdens de wedstrijd kan ik mijn zakje wel legen en dichtzetten. Ik hoef ook geen hele ende te rijden gelukkig. Wil ook kijken of ik met mijn brace die ik nu heb mijn stick vast kan houden of dat er een andere moet komen (zou er een aparte voor kunnen laten maken). Verder zit ik en de trainer ook te kijken of ik met rechts wel kan blijven spelen. Of dat ik met links zal moeten gaan spelen. Ook dat valt aan te leren. Zelf kan ik een heleboel met links (schrijven, knippen, muis bedienen, enz). Dus ik denk dat dat ook wel zou moeten kunnen.  ;)

Offline Nigelle

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 901
    • Bekijk profiel
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #192 Gepost op: 2 oktober 2012, 09:00 »
Ik mag spelen van dr W. Volgens hem zit mijn pols slag vast. Ben super blij dus. Zaterdag dus lekker hockeyen sinds maanden.

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #193 Gepost op: 2 oktober 2012, 11:28 »
Fijn hoor!!

Offline rozemarijn

  • Beheerder
  • Erelid
  • ******
  • Berichten: 4.283
    • Bekijk profiel
    • Roos!
Re: Rolstoelhockey
« Reactie #194 Gepost op: 24 december 2012, 14:02 »
Ik heb besloten me binnen ons team te gaan toeleggen op het keepen. Want ik red het steeds minder vaak om echt wedstrijden te spelen of trainingen vol te houden als verdediger of aanvaller. Ik heb dan ruzie met mn schouder en pols..en mn energieniveau.

Zaterdag heb ik het voor het eerst geprobeerd op doel. En hoewel ik er voor mezelf niet zo uit ben, vond iedereen dat ik het erg goed deed op doel. Ze riepen dat ik de beste keeper ben die ze ooit op doel hadden gehad (ik heb van de 100 ballen die er op me geschoten werden, 4 door gelaten..dus het ging ook wel goed). Dus mijn team steunt me wel.
Ik moet zelf aan t idee wennen. Ik speel liever verdediging of aanval, maar dat gaat gewoon echt niet meer. Nu maar hopen dat ik dit wel vol ga houden.

 


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal