Twee maanden geleden kwam er een monteur van B**nh*kk*r bij mij voor een reparatie. Ik had doorgegeven dat het kastje van mijn Speedy Duo 2 niet meer aangaf hoe vol de accu nog was, omdat de lampjes het niet meer deden. Dat lijkt me een beschrijving van het probleem die voldoet, maar blijkbaar vertrouwen ze daar niet op. Er kwam een monteur, natuurlijk zonder kastje, om het probleem in te schatten. Ja, er moest een nieuw kastje komen (goh)! Dus hij een tekening maken van het kastje, gegevens opschrijven en weg was hij weer. Deze week kwam er weer een monteur. Hij vroeg me wat het probleem was, ik vertelde dat de lampjes in het kastje het niet doet. Daarop vertelde hij me dat hij er een ging bestellen. Ehm.... heeft jouw collega dat dan niet gedaan? Nee, dat kon niet, want ze moesten eerst weten wat er precies besteld moest worden. Ik pakte het formulier uit zijn handen en wees de tekening aan die zijn collega er de vorige keer op had gemaakt. Een tekening bleek echter niet te volstaan, deze monteur wilde een foto maken van het kastje (de tekening leek echt heel erg goed hoor!) en moest het serienummer van de handbike weten. Serieus... dat had ik toch wel gewoon door kunnen bellen? Afijn, de monteur in kwestie is dertig minuten bezig geweest met telefoneren om de juiste gegevens door te kunnen geven. En nu is het weer afwachten geblazen... Overigens vond hij twee maanden helemaal niet lang, hij wist me te vertellen dat sommigen wel een half jaar op een dergelijke reparatie wachten. En dat zonder schaamte hè... Niet te geloven. Ik ben benieuwd hoe lang deze soap nog gaat duren.