Forum > Hulpmiddelen en praktische zaken

Alles omtrent woningen, verhuizen, voorrangsverklaring en verhuisvergoeding

<< < (39/40) > >>

Zwaantje:
Het klussen is begonnen  ;D ;D

rozemarijn:
Jaa tof Zwaantje. Ik heb een rot telefoontje gehad. Er mocht van de woningbouw en gemeente gezegd worden dat ik eerst gegadigde was, maar nog niet zeker wanneer de huidige bewonder eruit zou zijn. Straat wel bekend nr niet. Ik blij, ook al zou t nog tot december duren..boeiend, ik had een plekke. Werd ik gebeld dat ik dus niet de eerst gegadigde was, er bleek opeens nog wel een kleine lijst te zijn. En ze hadden de fout gemaakt mij blij te maken met t nieuws de eerste te zijn, fout van en. Heel leuk hoor, maar daar zitten we dan...terug bij af... ik wil ook zo graag lekker klussen in mijn huisje, mn eigen plekje

Marianne:
Dat is echt zuur :(. Stelletje prutsers.

Zwaantje:
Ik ben inmiddels over gegaan naar m'n nieuwe huisje. Ik ben best wel kapot! Maar het is het waard. Er moet nog wel van alles gebeuren maar dat zijn kleine dingen zoals lampen, plinten, planken, decoratie, en dozen uitpakken. Maar dat doe ik de komende weken op m'n gemakje.

Bloempje:
zwaantje wat heerlijk!  :laugh: heel veel succes met uitpakken ik woon nu een kleine 1,5 jaar in m'n huisje maar staan nu nog dozen en spulletjes dat gedaan moet worden vaak te moe om dat nog aan te pakken. Met wat voor kleuren ben je gegaan?  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina


Meiden met HMS/EDS zit ook op: FacebookTwitter

Powered by EzPortal
Naar de volledige versie